Cien hydratační krém na ruce

Vítejte u dalšího kosmetického článku, tentokrát se bude týkat každému známému krému z Lidlu..


Krém jsem si vybrala hydratační, obsahuje mandlový olej a bambucké máslo. Od krému za 20,- bych nečekala vůbec žádné zázraky, kdo by taky čekal že jo?! Tento krém mě, ale mile překvapil. Obal vypadá velmi lacině, obyčejně a nijak zajímavě. Má klasické vytlačovací dávkování. Tento typ mi vyhovuje nejvíc. Konzistence krému je bílá, tekutá, ale i hutná. Parfemace je velmi příjemná, nevtíravá, hodně návyková nasládlá podobná mandlím. Stačí vytlačit z tuby jen trochu a ruce chrochtají blahem. Vstřebává se rychle a nezanechává mastný film ani pocit ulepených rukou, který mimochodem nesnáším. Ruce jsou po namazání hydratované, jemné a na dlouhou dobu provoněné. Tento krém mi ruce po školním roce vrací do normálu.. Měla jsem je v strašném stavu hlavně nehty..:/ S tímto krémem jsem maximálně spokojená a za tak málo peněz vykoná velkou práci. Najdete ho v Lidlu a i jiné druhy.

Komentáře

  1. Určitě se na něho podívám :)
    https://katerinazuzanakova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám z Lidlu akorát rtěnky, pigmentace je uzasna, ale strasne se rozmazavaji :/
    A na tenhle krem se urcite podivam, kdyz si ho vsichni tak chvali :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/kosmeticke-nakupy-novinky-cervenec-2014.html

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá super :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  4. Také už jsem si koupila pár věcí od této značky. V nejbližší době budu dělat recenzi na lak a rtěnky. Krém vypadá, ale taky moc dobře.
    www.goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krém som si kúpila, ale nie som spokojná čakala som krajšiu sladkú vôňu, táto mi pripadá strašne umelá. Inak je krém celkom fajn, ale nevonia mi takže ďalšie balenie si už isto nekúpim. Krémiky od Essence voňajú oveľa lepšie.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky