Blízká budoucnost :)

Přeji Vám krásný den, v neděli se chystám na sousední Slovensko a určitě čekejte várku fotek ale před tím než odjedu jsem chtěla zveřejnit tento zajímavý článek. Napadlo mě jedno dost dobré téma o kterém bych vám ráda napsala pár slov. Už delší dobu přemýšlím co na sobě změnit a dnes se dozvíte o co se jedná:)

Vždy jsem chtěla mít své vlasy černé a před třemi roky (v 15) jsem se začala barvit na černo modrou. Hodně mi to ničilo vlasy, ale přesto se mi to tak líbilo. Přestala jsem mít peníze na pravidelné barvení, protože barva nevydrží roky že.. A této barvy jsem se vzdala:( Teď jsem se rozhodla, že se k černé zase vrátím a chci vidět jak dlouho mi to vydrží:)

Vždy se mi líbilo tetování, ale chybělo mi to odhodlání si ho nechat vytetovat. Teď jsem se už rozhodla. Nejraději mám kočky, nemůžu bez nich být, jsou to moje spásy a proto si nechám vytetovat buď na záda pod krk nebo na zápěstí nějakou hezkou kočičku. Ještě nejsem rozhodnu přesně, kterou ale půjdu do toho:)

Tunely jsou poslední dobou strašně in a nejen ty, vidím dennodenně co je kdo schopný si narvat do dírek:D Před rokem a nějakým měsícem jsem si nechala propíchnout druhou dírku a začala nosit ty známé tyčinky s kostkama a kuličkama. Teď mě to přestalo bavit a chci si roztáhnout dírku a dát si tam tunel, který vidíte na fotce. Moc se mi to líbí a k černým vlasům se to bude hodit:)

Máte tetování nebo zmíněný tunel? :))) Napište mi vaše zkušenosti nebo čemu se plánujete předstoupit vy? 

Komentáře

  1. S tetováním ani s tunelem zkušenosti nemám. Za pár let bych třeba nějaké tetování uvítala,ale momentálně to nechávám tak,protože toho nechci třeba ve 20 litovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to chápu, ale co můžu s kočkou zkazit, když je budu milovat nadosmrti:) Hodně se setkávám s otázkou a jak budeš vypadat jak budeš stará? Nebude to hezké.. Mě je to fuk jak budu vypadat, mě záleží jak vypadám ted ne v 80, to už nikoho stejně zajímat nebudu:)

      Vymazat
  2. ja som si farbila vačšinou len šamponom palette taku tmavšiu hniedu asi čokoladovu, ale teraz farby moc použivat nemožem tak som zostila že mam celkom pekne vlasy odtien,,, inak lamu sa mi stale bez ohladu či farbim alebo nie ale prestala som to riešiť:)

    OdpovědětVymazat
  3. Do tetování bych možná šla, ale do roztahováku asi ne, ale to záleží na každém :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. mně se ty tunely vubec nelíbí, ale každý má jiný vkus :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tunely se mi vůbec nelíbí :D ale do tetování bych také chtěla jít, i jsem chtěla kočičku, ale nakonec jsem si řekla, že tygři se mi líbí mnohem víc, jenomže to by asi nebylo úplně malý tetování, tak si to ještě nechám projít hlavou :).

    OdpovědětVymazat
  6. Můj názor na tetování se hodně změnil. Dříve jsem tetování moc chtěla, dneska ho už nechci. Má ho totiž skoro každý a to se mi nelíbí. Tunel se mi nikdy nelíbil ani decentní ani velký.
    www.goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem taková nevýrazná zrzka a už nějakou dobu si vlasy taky barvím na černo, příjde mi, že mi to sedí víc...Zkus místo barvy jen ty šampóny. Ono se to nezdá, ale vydrží to stejně dlouho a vlasy Ti to tolik neničí. Co se tetování a tunelu týče, tetování nemám, ale chtěla jsem, k 15tinám jsem ho měla dovolené, ale nechtěla jsem si něco tetovat jen proto, že můžu, nemohla jsem se rozhodnout pro motiv tak jsem tohle svolení nakonec odmítla a ani toho dneska moc nelituju. Tunel ten mám, momentálně 12 mm a ani nechci jít výš. Já roztahovala docela rychle, za týden jsem měla v uchu 8mm, což by se správně mělo roztahovat tak měsíc :-D ... franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky