Rimmel Stay matte vs Match perfection

Vítám Vás u nového článku, dnešní článek bude takový menší souboj dvou make-upu od Rimmelu. Oba jsem používala nějakou dobu a už vím, který u mě vede..:)

Stay matte
  • Odstín 100 Ivory je nejsvětlejší, který je u nás k dostání a na mou světlou pleť je ideální.
  • Odstín je světlejší než u Match perfection.
  • Stay matte je určený pro mastnou pleť, protože dost zmatňuje a suchou pokožku může ještě více vysušit.
  • Pokud máte na pleti suché místečka, zvýrazní vám je.
  • Má pěnovou konzistenci, proto se občas hůře roztírá.
  • Krytí je vysoké, zakryje mi všechny nedokonalosti.
  • Bohužel to s nim nesmíte přehnat, protože může vzniknout nehezká maska.
  • Dávkování je obvyklé vytlačování z tuby.
  • Vydrží krásný celý den.

Match perfection

  • Odstín 100 Ivory je tmavší než předešlí.
  • Nejvhodnější je pro suchou a normální pleť, pokud máte mastnou můžete se po chvilce začít lesknout.
  • Tekutá konzistence, roztírá se dobře.
  • Make-up je dobře hydratujicí.
  • Krytí nulové.
  • Ihned se vstřebává a jako by zmizí, nejde vůbec na pleti vidět, jako by jste ho vůbec nenanesly, proto je lepší nanést více vrstev.
  • Dávkování je bohužel trochu horší díky pumpičce.
  • Nevydrží celý den.
horní Stay matte spodní Match perfection

Pro mě je jedničkou stay matte, který používám v létě. Druhy make-up jsem používala v zimě, když jsem měla suchou pleť a nepotřebovala jsem nějaký extra make-up a krytí. Oba koupíte v každé drogerii okolo 150,-.


Komentáře

  1. Stay matte jsem chtela hodne zkusit, ale mastnpu plet nemam, tak jsem odolavala. Pak byl k nemu snad zdarma pudr, tak jsem ho vzala. Ale silene mi zvyraznuje suchy nos, takze zatim lezi.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Stay Matte jsem taky chtěla zkusit, ale myslím, že na mě bude tmavý... I když já stejně teď make-upy nepožívám a dávám přednost BB :-)

    OdpovědětVymazat
  3. podľa mna sú to super makeupy ale viac mi sedel stay matte :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky