Delight

Přeji Vám krásný volný den, už za necelý měsíc jsou tady vytoužené letní prázdniny. Jak já se jich neumím dočkat:) V plánu mám navštívit fesťáky jako první Beats for love a ke konci prázdnin Macháč, máte také v plánu navštívit tyto akce? Dnešní článek se bude týkat mých radostí za poslední dobu. Bohužel Vám neukážu další várku knížek, protože nejsem schopna si zajít pro další..:D

Nedávno jsem u Kockandy, vyhrála tuto sadu deodorantů. Ještě jednou moc děkuji!
 Potřebovala jsem nějaké nové trička a popadla jsem závislosti na košilích. Všechny tyto věci jsem objednala z Bonprixu a dojdou do 8-10, až přijdou udělám samostatný článek na věci a obchod, protože je to už má třetí objednávka a já už jsem si udělala obrázek:)

Dělám si radost sladkým, hlavně teď u konce školního roku. Čekají mě zkoušky z praxe (test latinských názvů rostlin a vazba dárkové kytice) a také ředitelské testy z některých předmětů ve škole..:(

Snažím se zbytečně neutrácet za zbytečnosti, ale také si musím dělat radost že ano:D V poslední objednávce od Avonu mi přišla tato jablková koupelová pěna a intimní gel. Od Rimmelu jsem si koupila nový mejkap a musím říct, že jsem si ho zamilovala!

Komentáře

  1. Taky jsem tu sadu od Dove vyhrála :)) Já jsem spokojená s ní :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle dvě milky miluju! :3 a pěkné věci sis objednala, Bonprix mám moc ráda, tak se těším na new in :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milky jsou božské!!♥Jinak taky jsem si ted strašně oblíbila košile!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem chtěla jet na Votvírák, ale bohužel se mi to kryje s přijímačkami na vysokou. :/Tak snad příští rok. :)

    OdpovědětVymazat
  5. gratulujem k vyhre:)) sladké treba hlavne Milka ta je najlepšia ale s mierou samozrejme:))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky