Bonprix.cz

Dnešní článek se bude týkat internetového obchodu Bonprix.cz. S touto internetovou stránkou jsem měla zkušenost už po třetí a chci vám napsat své dojmy a podrobnější informace. Bonprix pravidelně posílá své katalogy, které si můžete zdarma objednat. Objednat můžete rovnou z internetu nebo z katalogu odstřihnete objednávku a poštou zašlete na adresu.
V tomto internetovém obchodě, najdete velký výběr oblečení, obuvi i doplňku jak pro domácnost tak i pro nošení. Najdete zde velikosti, které hledáte a dokonce i nadměrné. Obchod je velmi přehledný, takže by jste neměli mít problém cokoliv najít. Ceny jsou více jak přijatelné najdete tady i kousky okolo 99,-. Časté slevy a akce na poštovné zdarma. 
Zboží odpovídá kvalitou ceně. Za par kaček tady seženete podprsenku nebo tričko, které vám vážně vydrží. Já mám zkušenosti s tričkama, které nezmění svoji velikost po vyprání, neztratí barvu a nestane se z něj hadr na vytírání, jak se občas stává u jiných značek.. Podprsenky se jen tak nezničí. Nevylezou vám kostice jako se mi jinak stává pořád. Jediné mínus je, že otravně vržou..:/
Zápor obchodu je vysoké poštovné 129,-, ale zato vám přijde výborně a pečlivě zabalená objednávka a delší dodací lhůta 8-10 dnů. 
Jestli vám zboží nebude vyhovovat, máte nárok na vrácení do 14 dnů. S objednávkou vám přijde před vyčištěný reklamační list, který je velmi přehledný a určitě bych se nebála vše nevyhovující reklamovat.

Určitě jsem s tímto obchodem neskončila a ještě si hodně krát objednám a vám ho můžu bez problému doporučit!
Tento článek není nijak podplacený nebo sponzorovaný a věci už vůbec ne, napsala jsem ho sama o sobě a chtěla jsem vám tuto stránku doporučit, protože oblečení stojí vážně zato.. Jsem vážně nadšená:)

Komentáře

  1. S tímto eshopem , mám také kladné názory!
    Úžasně spacovaný článek!
    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Dříve jsem z něho hodně objednávala,ale nějak jsem na něho pozapomněla tak to musím napravit!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat, že jsem na tento eshop četla tolik negativních recenzí, že jsme se zatím neodvážila odtud něco objednávat :). Ale možná to změním, jelikož některé věci mě opravdu zaujaly, ale bohužel jsem se neodvážila udělat objednávku :) Moc pěkně udělaný článek :).

    http://marse-luskova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Kdyby jsem si objednala z této stránky pyžámko a měla jsem ho opravdu dlouho. Jinak se mi líbí jejich výběr, jen mám pořád obavu objednávat oblečení přes internet kvůli velikosti :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky