Mobile photos

Přeji Vám krásné ráno, konečně máme volno a žiju si jako prasátko v žitě:D V dnešním článku najdete mé mobilní nekvalitní fotky z posledních dnů:) 

Lakování nehtu před koncertem, další lakovaní u Sherlocka :)

Praxe

 Když se ráno v 5 fotím než jdu na autobus..:/

 Když se mi vylije v batohu pití a ja ho musím prát a vyndat všechny placky, aby přežily:(

 Miluji čtení knížek a ještě víc, když mám kočičí společnost:)

 Největší radost, když mi přišli nové lásky<3

 Nesnáším to ranní čekání v Ostravě na autobus v té největší zimě.. :/


Komentáře

  1. To místo v Ově je mi nějaké povědomé, jen to nedokážu nikam zařadit a to tu žiju 19 let :-D není to někde jak jsou zastávky Hulváky..Prostorná? Jinak ta číča je hrozně fajn, já chci taky zvířatko, ale kvůli bráchové alergii nemůžu :-/ všechno co se mi líbí má chlupy nebo srst...

    OdpovědětVymazat
  2. Léto ve městě jsem měla půjčené z knihovny ale nepřečetla jsem to. Asi bych to měla napravit.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já udělala chybu, že jsem si nepůjčila hned první díl a začala tímto druhým:) Knížka se mi líbila a četla ji pořád:)

      Vymazat
  3. knížku Léto ve městě bych si chtěla přečíst! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky , milujem takého clánky http://worldneedsbrunettes.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky a moc Ti to sluší :-* připomínáš mi jednu holku ode mě ze třídy :D:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky