Garnier Neo deodoranty

Přeji Vám krásný den, už nějakou dobu mám doma tyto nové Garnier Neo deodoranty. Je to ještě celkem horká novinka z drogerií a není nejlevnější. Viděla jsem je okolo 130,-. 

Tyto deodoranty mě hned na první pohled zaujaly jiným vzhledem. Takový vzhled žádné deodoranty nemají můžete vidět i na dalších fotkách jejich jiné dávkování. Tyto deodoranty jsou krémové konzistence a bíle barvy. Slibují 48 hodinovou intenzivní ochranu. Po nanesení se hodně rychle vstřebávají do pokožky a nezanechávají za sebou žádné skvrny a to ani na oblečení. Světlé modrý je bez parfemace a tmavě modrý má vonět jako čerstvě vyprané prádlo. Je to příjemná a nevtíravá vůně, kterou já můžu. Na mé silné pocení mi tyto deodoranty bohužel nevystačí, ale alespoň voním. Po chvilce bohužel vůbec nevím, že jsem něco na podpaží použila a vůně se ztratila a potím se pořád stejně. Tyto deodoranty nedoporučuji těm, kdo se přes den hodně potí. 
Jak můžete vidět dávkování je jiné než u klasických deodorantů.


Děkuji Garnieru za poskytnutí výrobků do recenze.

Komentáře

  1. hodně jsem si je oblíbila, takže myslím, že u nich nějaký čas určitě zůstanu :)
    pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. dřív mě Garnier vůbec nelákal, ale když tak koukám na ty novinky, tak možná něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych v brzké době tento deodorant vyzkoušela, vypadá moc lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla jsem ho, ale asi si ho kupovat nebudu. Mám ráda deodoranty Dove.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  5. ten tmavy som si zakupila tiež ma zaujali a čudovala som sa prečo v obchode nič necítim ked som voňala ten bledý tak už viem teda že nevonia:)) celkom som snim spokojna len som zvedava ked už v tube nebude toho moc vela ako to z tade ešte vydolujem:))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky