Delight

Přeji Vám krásný den:) Dnešní článek bude o mých radostech za poslední dobu. Snažím se moc neutrácet a kupuji jen to co vážně potřebuji, ale občas si koupím i něco navíc!

Nové boty jsem už nutně potřebovala. Do oka mi padly tyto NIKE, vybírala jsem si boty už dost dlouho, ale žádné se mi nelíbily jako tyto a jsou to moje nové lásky!

Konečně jsem začala číst třetí díl padesát odstínu a kamarádka mi půjčila Hvězdy nám nepřály. Hodně zajímavá knížka o dívce, která má rakovinu a zamiluje se.. doporučuji:)

Nutně jsem potřebovala nové kalhoty a tyto dvoje jsem našla v Gateu za 250,- a 200,- byly za půlku, proto jsem je tam nemohla nechat! 

 Po menší pauze jsem si zase něco objednala od Avonu. Nová pěna do koupele s jarními květinami, tužku na obočí tentokrát mi barevně už sedla a na vyzkoušení řasenku.

Minulý týden jsem byla opět a zase na koncertu Horkýže slíže, miluji je a proto jsem si pořídila jejich tričko a chci si koupit ještě do sbírky od Bijouterrier :)

Komentáře

  1. krásné boty <3 a od J. Greena si chci taky už něco přečíst, má prý úžasné knížky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sportovní boty a oblečení se mi moc nelíbí a spíš vůbec ho nenosím. Jen když opravdu musím. No, ale přemohla jsem se a pořídila jsem si jedno tričko adidas a i adidas kabelku na výlety a podobně. Kabelka se mi teda dost líbí, jelikož jsem v dávné minulosti měla tu samou, akorát v jiné barvě.

    Od Avonu mám taky naobjednané nějaké věci, tak se na ně těším.. :)

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase naopak nenosím nic jiného než sportovní oblečení:) Neumím se představit vyjít ven v botách na podpadcích nebo v blejzru:D

      Vymazat
    2. Každý má jiný styl. Hlavní je, cítit se v tom dobře :)

      Vymazat
  3. Ta knížka hvězdy nám nepřály vypadá fakt dobře, já, která knížky nesnáší - tak tuhle bych si i koupila nebo půjčila a přečetla, tak samo jako padesát odstínu! pár dní zpět jsem si taky koupila boty nike..jelikož moje už dosloužili no :-D

    OdpovědětVymazat
  4. radost si treba robit :)

    Inak ak mas rada Niveu pozyvam na giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky