Cosmetics Yves Rocher, Illamasqua, Avon and Rimmel

Přeji Vám krásný den, v dnešním článku si můžete přečíst malé recenze na kosmetiku, která se nikam jinam nevešla nebo spíše nebyla potřeba ji věnovat celý článek. 

Make-up Pure light je v odstínu Beige 200, je malinkatý obsahuje pouze ... ml, ale je to dost na vyzkoušení. Odstín na ruce vypadá dost tmavě než je má pleť ale na obličeji nejde poznat žádný rozdíl pěkně se přizpůsobí a vstřebá do pleti. Je dost tekutý a dávkování je trošku horší, vždy mi vyteče větší množství než zrovna chci. Krytí je katastrofální, na mé pleti je jako neviditelný a nezakryje mi vůbec nic. Určitě bych si ho už nekoupila.

Lak na nehty odstín Throb. Krásná červená barvička, která se neztratí. Lak má tenké a dlouhé štětinky. Na tento typ laku nejsem zvyklá skoro všechny mé laky mají široké a ploché štětinky. Nalakovaní se mi ale vždy povede a nehty vypadají krásně bez jakýkoliv hrudek a bublinek. Lak má neskutečně dlouhou výdrž až jsem koukala, vydrží mi i celý týden bez jakéhokoliv odloupnutí:) Doporučuji vyzkoušet laky od této značky!

Avon rtěnka je v krásném odstínu Creamy melon. Je to oranžovo červený odstín, tento odstín se mi moc líbí a měla jsem takové štěstí a vyhrála ji a trefily se mi v odstínu. Rtěnka je matná a bohužel vysušuje, proto je lepší před používat balzám na rty. Její výdrž není nijak dlouhotrvající. Nevydrží moc dlouho, bez jídla a pití tak 2-3 hodiny pak je lepší přejet rty rtěnkou znovu. 

Po tomto make-upu jsem toužila dost dlouho, mám ho v nejsvětlejším odstínu 100, který se u nás prodává. Na mne je ještě bohužel o něco tmavší, ale po čase se do pleti vstřebá a jako by splyne a nejde poznat barevný rozdíl. Mám mastnou pleť a není pro mne moc vhodný. V zimě mi parádně sedne, ale na jaro a v létě se mi začíná pleť lesknout a já to nesnáším. Proto bych ho používala jen v zimě. Make-up nijak neflekatí ani nezvýrazňuje sušší místa. Bohužel krytí není nejlepší a zařadila jsem ho k nejméně krycím.

Komentáře

  1. ten červený lak je supr! knížka je o ženě, která se zklamala v lásce a pak začala chlapů využívat, zkráceně :D btw žemlovky zkus tyhle mini: http://healthyzrzunka.blogspot.cz/2014/03/mini-maxi.html (y)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Yves Rocher mám taky, krytí fakt nulový, takže znovu bych nekupovala, nemám ráda přirozené make-upy a taky bych brala tmavší odstín. Od Rimmel jsem chtěla, ale přišlo mi, že nekryje, tak jsem odolala. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky