Avon lak na nehty

Přeji Vám krásný den, dnešní článek bude lakovací. Bude se týkat dost známého laku od Avonu. Dá se objednat jak z internetu  tak u Vaší Avon lady. Cena se pohybuje okolo 100,- já ho objednala v akci za 59,- :)

 
 Tento lak v odstínu Sea breeze mám doma už nějaký ten měsíc. Vždy ho objevím a jsem z něj naprosto nadšená. Jak můžete vidět je to krásná mint barvička:) Štěteček je tenký a dlouhý, ten typ mi naprosto vyhovuje. Lak je dost tekutý a lakování je trochu horší. Musíte nanést dostatek laku, aby nešli vidět "přechody" jak postupně nanášíte lak. Dostatečné krytí je ve dvou vrstvách pokud vám pořád nestačí třetí vrstva by byla dokonalá. Musím pochválit neskutečně dlouhou výdrž, překonala i mé oblíbené laky od Rimmelu. Týden vydrží bez jediného odloupnutí. Na nehtech jdou vidět jen odření z toho když něco děláte, jak můžete vidět na fotce. Fotka nehtů je pořízena 6 den po nalakování. Tento lak je vážně výborný a za tu cenu se vyplatí! Navíc obsahuje 12 ml a je dost velký než některé laky.

Máte zkušenosti s laky na nehty od Avonu? 

Komentáře

  1. je veľmi pekný!

    Inak uz zajtra losujem NIVEA giveaway vitazov tak sa nezabudni zapojit tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je nádherný! a výdrž zní taky jako skvělá, už vím co si příště pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  3. S laky od avonu nemám zkušenosti žádné, ale tenhle vypadá fakt dobře!Koukala jsem po mint hodně v drogerkách a žádná barva se mi nelíbila..nebyla to přesně ta..co jsem hledala..pf:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Laky od Avonu znám a mám je ráda.

    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa na lakoch od avonu pači ta ich tekutosť dobre sa natieraju ale čo sa mi na nich nepači je ta vydrž každy jeden sa mi vždy olupuje

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná barvička!:) Laky,od Avonu mám hodně ráda:)!

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá krásně, jako stvořený pro jaro! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásný, mám ho taky:). Ale štve mě, jak nekryje, je tekutý a dlouho schne.. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Má hezkou barvičku :) já zatím s laky od avonu mám špatné zkušenosti :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky