Rimmel rtěnky

Přeji Vám krásný den, dnešní článek bude o mých oblíbených rtěnkách Kate Moss od Rimmelu. Vlastním nude odstín 03 ze základní řady a světle růžový 101 z matné řady. Rtěnky jsou k sehnání v každé drogerii okolo 100,-.

                                                                                                                         
03 už mám delší dobu a pořád mám ještě půlku vážně pomalu ubývá, 101 jsem dostala k Vánocům. Vybírala jsem si ji sama, už v drogerii mě zaujala hned na první pohled a rozhodovala jsem se ještě mezi 102.
Rtěnky jsou krásně pigmentované, proto stačí nanést na rty dvě vrstvy a už jsou krásně výrazné. Neobsahují třpytky jsou jen krásně matné. Před nanesením rtěnky na rty je vhodné rty ještě přetřít balzámem, protože bohužel dost vysušují. Zvýrazňují suchá místa a zalézají do rys na rtech. Dá se to přežít, protože barvy na rtech vypadají krásně. Rty se musí přes den přetřít více krát, protože jako každá jiná rtěnka mizí a už není taková jako po nanesení. U těchto rtěnek miluji hlavně jejich sladko ovocnou vůni, nikdy jsem necítila takhle vonět nějakou jinou rtěnku. 
vlevo 101 vpravo 03


Komentáře

  1. na ruke vyzeraju dosť tmavo ale na ustach ani nie povedala by som že krajšie:)

    OdpovědětVymazat
  2. 101 mám a je opravdu skvělá :) celkově rtěnky od Kate vypadají nádherně a miluji i tu vůni :)*

    OdpovědětVymazat
  3. 03 som chcela už dávno a vidím, že si k nemu pripojím aj ďalší. Presne tento z tvojho článku. Vyzerajú krásne :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky