New in February

Přeji Vám krásnou neděli, tento víkend je vážně krásně:) V pátek jsem byla na koncertě a parádně jsem si ho užila:)  Včera jsem vyspávala a byla se projít a dnes, když je tak krásně tak půjdu zase:) V dnešním článku Vám chci ukázat mé malé radosti:) Poslední dobou moc nenakupuji a když už jo tak jen to co nutně potřebuji.

K testování mi přišly tyto dvě novinky od Garnieru a musím už teď říct, že nejsou vůbec špatné!

 Oblečení si poslední dobou vůbec nekupuji. Důvodem jsou peníze. Mám vyhlídnutých tolik věcí a nemám si je za co koupit:-( Nedávno mi udělal přítel radost a koupil mi tři nové podprsenky a tričko z Bonprixu. Byla to moje druhá objednávka a stránku Vám můžu jen a jen doporučit!

 Na internetu jsem četla pěkné kladné ohlasy na tyto odličovací tamponky tak jsem si je také koupila a stáli jen 20,-. Mejkap jsem už nutně potřebovala a tento od Rimmelu je hodně dobrý až na to slabší krytí:( Po minulé zkušenosti s linkami ve fixu jsem opět šáhla po tekutých a nelituji! Jednou jsem měla štěstí a na FB stránkách Avonu jsem vyhrála tuto krásnou rtěnku a odstínem se mi trefily:)

 Nutně jsem potřebovala nový kondicionér a tento za 30,- není špatný. V Rossmannu jsem potkala tento sprej na vlasy za 60,- neodolala jsem a jeden si koupila uvidím jestli za to stojí:) V Lidlu měli akci na tento krém tak jsem ho jen tak přihodila do košíku a mile překvapil!

Měla jsem možnost vyzkoušet tuto celkem čerstvou novinku od Aussie šampon a kondicionér na poškozené vlasy a k tomu ještě "3 minutový zázrak" :)

GIVEAWAY

Komentáře

  1. krásné podprsenky :3 tyhle deodoranty od Garnier mi také přišly a hrozně jsem si je oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Rimmel make-up jsem taky chtěla zkusit, ale když jsem viděla, že fakt skoro nekryje, tak mě odradil, to já nerada. Garnier vypadá dobře, jsem zvědavá na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké věci:) taky si toho chci hodně pořídit :(
    Do GA jsem se zapojila, do kdy bude? :) Jen čekám třeba na štěstí :( moc bych si to přála :-*
    Bude nějaká recenze? :) Zajímal by mě ten kondicioner od Avonu a nebo ten sprej Pantene :) je fajn, že sis udělala takovou radost :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Ty podprsenky vypadají strašně dobře:) Taky si plánuji teď nějaké koupit,jelikož ty moje jsou už strašné:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky