Aussie

Přeji Vám krásný den, v dnešním článku se budu věnovat vlasové péči a to konkrétně od Aussie. Výrobky jsem testovala dost dlouho, abych na něj mohla mít názor. Děkuji Procter&Gamble za poskytnutí výrobků k recenzi.


Začnu tím nejlepším a tím je šampon na poškozené a suché vlasy s australským makadamovým olejem. Vlasy má hydratovat, pomáhat ošetřit a vyhladit. Šampon má 300 ml a je větší než balzám a maska. Má dost tekutou konzistence a oranžové zbarvení. Stačí nanést trošičku a strašně dobře pění. Božsky voní po žvýkačkách! Tuto vůni naprosto miluji a cítím ji celou dobu po umytí. Po tomto šamponu se mi vlasy vůbec nemastí a nezpůsobují lupy. Proto mi stačí vlasy mít co 3-4 dny. Po celou dobu jsou krásně jemné, uhlazené a voňavé. Musím říct, že mi na mé dost poškozené vlasy hodně pomáhá a vypadají daleko lépe! Další velké plus je, že po umytí jdou vlasy krásně rozčesat což se mi stává u málo kterých šamponů. Pro mě je tento šampon jednička a určitě toto není moje poslední balení!

Tento šampon se mnou testovala i sestra a pro ní to bylo velké zklamání. O proti mě má hodně řídké a jemné vlasy. Po umytí je měla ještě víc řidší a objevily se ji lupy. Také se ji vlasy rychleji mastily. S šamponem nebyla vůbec spokojená.

 Jak můžete vidět tak co člověk to názor. Každému může sednout jinak a každý má jiný typ vlasů. 

Druhý vlasový výrobek je balzám na vlasy suché, poškozené a poněkud nešťastné. Také obsahuje australská makadamový olej. Balzám slibuje bohatou hydrataci, uhlazení a ošetření. Balzám používám hlavně na konečky a do celých délek. Střídám ho s hloubkovým balzámem a mé vlasy si chrochtají blahem. Tento balzám má krémovou a také gelovou konzistenci. Stejně jako šampon má oranžové zbarvení. A voní stejně po žvýkačkách. Nechám ho vždy působit 3-5 minut a pak ho spláchnu. Vlasy se rozčesávají ještě lépe a jsou krásně nadýchané a jemné. Přijde mi, že splňuje stejnou práci jako hloubková péče. 

 
nahoře šampon dole kondicionér

3 minutový zázrak hloubková péče na poškozené a suché vlásky má stejnou žvýkačkovou vůni jako oba předešlé výrobky. Konzistenci má tekutější a oranžově zbarvenou. Na mé vlasy ho spotřebují více, nanáším ho hlavně ke konečkům a zadním vlasům, kde mám vždy problém s rozčesáváním. Vždy ho nechám působit 3-5 minut a opláchnu vodou. Vlasy jsou po umytí krásně voňavé taková ta třešnička na dortu. Mnohem lépe se mi rozčesávají za toto ho musím vážně pochválit! Vlasy jsou po častějším používání jako vyměněné. Vypadají krásně jemné, lesklé a uhlazené.  Přijde mi, že dělá stejnou práci jako balzám a je jedno, který bych použila přijdou mi výsledkem úplně stejné. Jak můžete vidět na fotkách jako by na něm chybělo víčko nebo něco na uzavření. Prodává se jen s ochranou nálepkou, která se strhne a tento zázrak je pořád otevřený. Naštěstí nevytéká, protože je uzavřený takovým tím dávkováním co se otevře až láhev zmáčkneme. Jak můžete vidět na fotce stačí lehce zmáčknout a vystříkne vám kam nechcete. 



Komentáře

  1. zrovna mi dnes od tebe přišel šampon i balzám, tak se těším, až je vyzkouším :)
    moc pěkně voní i vypadají! :) jinak skvělá recenze, hodně se mi líbí fotky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Produkty mám doma a už se moc těším až je vyzkouším, zatím můžu jen říct, že úžasně voní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chci si pořídit šampon a nejspíš tu 3 minutovou péči, ale jsou dvě a nevím jakou :D. A všeobecně netuším, jaká řada by pro mě byla nejlepší.. Asi začnu touhle, měla jsi jen tuhle nebo ještě jinou? Já jestli by jsi mi neporadila :). Nemastí ti moc vlasy?
    Patří mezi tvé lepší šampony? Nebo jaký šampon by jsi mi doporučila nejvíce? :( Díky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky