Wishlist Autumn and Winter

Vytvořila jsem si po delším rozmýšlení seznam přání věcí, které jsem si už koupila nebo chci koupit. Dále věci, které si přeji dostát k Vánocům. Tyto Vánoce si nepřeji nic extra drahého. Potřebuji nový mobil, ale ten stejně nedostanu tak nemá cenu si ho přát..
Oblečení
Šedá nebo černá zimní čepice. Mám už koupenou novou černou zimní bundu Envy, tak by se mi hodila i nějaká ta nová čepice třeba tato Dakine.
Nutně potřebuji nové tenisky nejlépe tyto NIKE, přeji si je ještě teď ,ať mám v čem chodit, moje strašně kvalitní z Deichmannu jsou těsně před rozpadem NIKDY VÍC!
K Vánocům si přeji dostat nějakou další barevnou košili do sbírky.
Černé kalhoty se vždycky hodí a teď ještě víc k nové bundě. Vyhlédla jsem si je v H&M. 
Mikina ROXY, přeji si ji dostat k Vánocům není nejlevnější a sama bych na ni šetřila rok.
Trička H&M dost se mi zalíbily jedno si chci určitě koupit. Tričko určitě dostanu, protože jsem si jedno objednala:).
Černá kruhová šála New Yorker, tu už mám doma a jsem moc spokojená.

Kosmetika
Jako každý rok jsem si objednala kosmetiku z Avonu, tentokrát sprchové gely, paletku očních stínu, bázi pod oční stíny a rtěnku. Toaletku už mám doma a voní božsky, já si prostě umím vybírat:D
Nutně potřebuji nové linky a teď dám přednost těm ve fixu, uvidíme jak mi sednou:)
Potřebuji nový Tangle Teezer ten co mám už je v horším stavu.


Komentáře

  1. super veci taku košelu by som si mala aj ja skusiť zohnať, inak pekna tytulna fotka:))
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. toaletku od Avonu mám též jako svoji oblíbenou - božská vůně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si na vánoce přeji mobil, ale asi ho taky nedostanu. Jinak super věci! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké Nike, já mám teď Nike 6.0 :) Na košile a kalhoty jsem dneska taky koukala no:(:D
    Jak voní ta vůně? :) přemýšlela jsem taky nad ní ..
    Tangle Teezer jsem si po delsí době koupila poprvé, rovnou dva..cestovní a normální a spokojenost:)
    T.

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezké věci:) nejmíň se mi asi líbí ta mikča nejvíc to hnědé a mohdré tričko a ještě ta čepička :)) jinak všechno ostatní faajn:)

    OdpovědětVymazat
  6. Modrý Tangle Teezer je úžasný!:)
    I já potřebuji nutně už nový mobil,můj se nejen rozpadá, ale většina věcí už nefunguje:D:/

    OdpovědětVymazat
  7. I já bych brala novou košili :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky