Maybelline BIG EYES

Měla jsem možnost vyzkoušet tuto novinku mezi řasenkama, která se teprve nedávno dostala do drogerii. Problém byl, že jsem se přestala malovat tak jsem řasenku neměla kdy vyzkoušet. Konečně jsem se jednou přemluvila, abych se namalovala a řasenku konečně vyzkoušela. A byla jsem až moc překvapená!

Řasenka je zvláštní v tom, že obsahuje dva kartáčky. Menší na spodní řasy a větší na horní. Jedna nevýhoda, když si malujete řasy tak je kartáček moc krátký, ale dá se to přežít. Menší kartáček mi moc nevyhovuje, je na mě až moc malý, ale je to o zvyku. Větší kartáček mi naprosto vyhovuje a myslím, že si řasenku s takovým budu kupovat. Řasenka mi řasy pěkně prodlouží a přidá i nějaký ten objem, můžete to vidět na fotce. Nijak moc extra neslepuje, jen jako každá jiná řasenka po více vrstvách. Řasy mi vydrží celý den krásné jako ráno po nanesení. Řasenka se nijak nedrolí a nedělá žádnou neplechu. Myslím, že se tato řasenka dost povedla až na ten kratší kartáček, ale to se dá přece přežít:) Řasenku seženete okolo 150-180,- podle akce..:)

bez použití řasenky a s řasenkou

Komentáře

  1. Ta vypadá hodně dobře :-) Já se takhle musím dokopávat k makeupu :-) Normálně totiž používám BB :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké řasy ti udělá a máš krásný design :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný ! Řasy po nalíčení vypadají krásně přirozeně :)

    Můj blog s giveaway http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, od Maybelline jsem měla zatím jen jednu řasenku..a myslím si, že jsou jiné lepší, i cenově.. Co ty, jakou máš nejradši? :) Takže nevím jestli si jí pořídím:/ ale hezký článek:)
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má nejoblíbenější je od Loreálu, už jsem na ní psala recenzi a už vím, že se vyplatí investovat, protože mi tyto dražší daleko víc vyhovuji!:))

      Vymazat
  5. ja mam Maybeline riasenky velmi rada, najradsej tu zltu :)

    Pozyvam na giveaway o Gucci Rush 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky