Das Müsli čokovišeň

 Krásný pátek Vám přeji, dnes chci napsat pár slov k novince od Das Müsli. Před nějakou dobou jsem testovala müsli čokoládové a tento krát jsem měla možnost vyzkoušet i novinku čokovišeň. Kdysi jste měli dokonce možnost o Müsli soutěšit v giveaway.
Müsli obsahuje
Složení: celozrnné ovesné vločky (67 %), čokoláda (kakaová hmota, cukr, nízkotučný kakaový prášek, kakaové máslo, emulgátor slunečnicový lecitin), cukr, ovesná celozrnná mouka (4 %), invertní cukr. sirup, pšeničná mouka, sušené brusinky, mrazem sušené višně, nízkotučný kakaový prášek, kukuř. škrob, extrakt z ječného sladu, koncentrát višňové šťávy, glukozový sirup, rýžová mouka, jedlá sůl, neztužený rostlinný tuk, aroma. 

Müsli mi přišlo ve větším balení a já se v rychlosti blesku dala do zkoušení. Jako první na mě vykoukla ta božská vůně višně!
Poprvé jsem ho jedla bez ničeho a přišlo mi jako největší kalorická bomba, protože bylo dost sladké. Podruhé už to bylo lepší a smíchala jsem si ho s bílým jogurtem a už mi šmakovalo:D

Jak můžete vidět na fotce obsahuje kousky višní, čokoládové kapsičky, kousky čokolády a vločky. Nejvíce mi samozřejmě chutnala čokoláda, aby ne jsem milovník čokolády! I samotná višeň  nebyla k zahození. Celá kombinace mi chutnala, a klidně bych snědla i další pytel. Čokovišeň je stejně dobrá jako samostatná čokoládová varianta. Dost mě láká vyzkoušet minulou novinku jogurt s jahodou a doufám, že ho brzy vyzkouším. 
Das Müsli, bez chybně komunikuje se svými zákazníky. A děkuji jim za to, že jejich müsli existuje! Doporučuji ho vyzkoušet všem milovníkům müsli! :))) 
Navštivte jejich stránky, kde najdete podrobné informace. Jejich poštovné i samotné Müsli není vůbec drahé. A jako málo e-shopu posílají i vzorky:))

Komentáře

  1. Vypadá to mňamozně! :)) miluji müsli...hned se kouknu ;)
    barbarasway.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Málá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/11/giveaway-getfashioncz.html

    OdpovědětVymazat
  3. musli mam rada ale chvilu mam od nich pauzu akosi som ich často jedla:))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky