17.11.2013

Přeji Vám krásnou neděli, v pátek jsem byla na koncertu Horkýže slíže a Tři sester. Koncert jsem si moc užila a od včerejška se jenom válím a zkouším fotit novou zrcadlovkou od přítele od teď se tady budou objevovat mnohem lepší fotky!:) 
 Nedávno jsem si objednávala z rimmel.cz kosmetiku k Vánocům a přišli mi i tyto vzorečky make-upu už se těším na testování, ale to bude kdo ví kdy, protože už se vůbec nemaluji jsem dost lína :/ Snad to bude lepší příští rok až budu mít novou kosmetiku a hned se mi bude líčit lépe!

 V jednom časopise jsem objevila tuto Rimmel brožurku, kde jsou představeny novinky.

 Nutně jsem si potřebovala koupit nové linky a chtěla poprvé zkusit ve fixu. Zatím jsem je vyzkoušela na ruku a jsem nadšená!

 Tuto novou kolekci rtěnek Kate jsem okukovala v drogerii. Hned na první pohled jsem si zamilovala nejsvětlejší odstín 101 a objednala si ji už na mě čeká k Vánocům.

 Tyto Kate starší rtěnky musí znát každý já vlastním odstín 03, který mi moc sedl a je má nejoblíbenější rtěnka. Miluji tu boží nasládlou vůni!

Tyto 60 sekundové laky musí znát také každý ja vlastním tento černý a chtěla jsem modrý, ale bohužel už nebyl, proto jsem si objednala fialový a ještě jsem přihodila k nákupu zelený z novější řady Space Dust, chtěla jsem levnější verzi od Gabriele Salvete. Už se těším až ho vyzkouším.



Komentáře

Oblíbené příspěvky