Spotřebováno o.6

 Kokosový balzám na vlasy Balea, četla jsem na něj samou chválu tak jsem ho teda také vyzkoušela. A za mě už nikdy víc. Ta strašná chemická "kokosová" vůně.. Od té doby nesnáším vše s vůní kokosu! S vlasy mi nic neudělal jen je provoněl a trochu zjemnil.

Nektarinka a kokos sprchový gel Balea, v tomto sprcháčí jsem naštěstí kokos necítila jen tu božskou vůni nektarinky. Tento sprcháč jsem naprosto milovala, dlouho jsem cítila tu krásnou vůni na pokožce a jako každý sprcháč umyl. Díky němu miluji Baleácké sprcháče.

Garnier šampon na normální a rychle se mastící vlasy. Vlasy mi dostatečně umyl neměla jsem po něm žádný pocit špinavých a neumytých vlasů. Voněl po mátě a byl dost tekuté konzistence. Vlasy mi vydržely nemastné až 3 dny, ale už nebyly jako po umytí tak hebké, někdy mi přišlo, že mi zhoustly a zhrubly. Možná bych si ho někdy ještě koupila, ale musela bych si to rozmyslet.

Essence tužka na oči, byla to limitovaná edice a už se neprodává. Ze začátku jsem z ní byla na větvi, ale pak to postupně opadalo a musela jsem si koupit novou. Dlouho mi nevydržela a jako všechny ostatní se někam ztratila. Jak jsem ji nanesla měla vážně dost tmavou černou barvu. Bohužel bych si ji kvůli slabé vydrži už nekoupila.

Vyřazená kosmetika

 Balea gel na holení aloe vera, měla jsem ho už dlouho teď už se ani neprodává. Bohužel už je starý, proto ho vyřazuji a nebudu používat. Měl růžovou hustou konzistenci. Hodně mi pomáhal při holení a nožky jsem po něm měla krásně voňavé a hebké. 

Reniu peeling na tělo s krystalky cukrové třtiny a kokosu. Voní hodně sladce a zůstane vonět i hodně dlouho po umytí. Používala jsem ho po umytí sprcháčem. Tento peeling má hodně hrubé a velké krystalky tak to na pokožce někdy i bolí. Peeling mě dobře zbavil všech nečistot a cítila jsem se po něm o hodně lépe. Bohužel už také přesáhl trvanlivost, proto ho vyřazuji. 


Komentáře

  1. Kokosovou Baleu mám taky, voní tedy krásně, nepřijde mi chemická, ale že bych z ní byla až tak nadšená, to ne.

    OdpovědětVymazat
  2. skoda ze si dve veci musela vyhodit :(

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj nominovala sem tě jukni sem :) http://littledarliiiiing.blog.cz/1310/liebster-blog-award

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky