5.10.2013

 Přeji Vám krásný víkend! Tento týden jsem navštívila Rossmann a nutně jsem si potřebovala koupit nový kondicionér a už nikdy ne kokosový! Tento krát jsem zvolila od Dove a doufám, že mi sedne. Take mi dochází řasenka a tato NYC byla ve slevě za nějakých 50,-. Ještě nutně potřebuji olejíček na konečky vlasů a už ho netrpělivě očekávám. Opět jsem si ho objednala z Avonu a vracím se k tomu zelenému. Nedávno jsem byla na výborné pizze u Chachara a musím říct, že je to něco jiného než, když si ji objednám domů. Není tak odbytá a je mnohem lepší:D. 

Komentáře

  1. pěkné fotky..mňam druhý článek co dneska čtu a je o pizze :) už na ni dostávám chuť :) s čím ji máš :)
    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 50 korun je skvělá cena za řasenku, tak snad bude dobrá;) Pizza mňám dala bych si:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem měla tenhle týden Pizzu tady u nás:) smetanová nejlepší ♥ :D
    Hodně levná řasenka! :) a dove vypadá dobře, chystám se možná koupit šampon, ale nevím jakou řadu:). Mohla by si potom udělat recenze na obojí :)
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tu pizzu by som si teraz dala. :D ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Právě nedávno jsem si také kupovala novou řasenku ale od Maybelline :)
    Aaa, pizzu bych si také dala, mňam O:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky