19.10.2013

Přeji Vám krásný sobotní večer! Vím, že tady na to kašlu, ale bohužel nevím co přidávat. Baví mě si číst články ostatních a projíždět blogy, ale už mě nebaví přidávat své články. Doufám, že se to brzo změní:). Tento týden jsem měla školu a týden utekl jako nikdy. Příští týden praxe bude horší. Konečně jsem začala číst slavnou knížku Padesát odstínu šedi a zatím mě baví a těším se až už se posunu dál. Určitě si půjčim v knihovně další díl a mám na seznamu ještě další knížky:). Také rádi čtete? Dejte mi prosím inspiraci budu za vše moc ráda!

 fotím zásobu pěn♥ / miluji gumové bonbony / když jsem si v létě po roce vyžehlila vlasy / chodili mi pořád vzorky :D

Komentáře

  1. sem tam niečo prečitam ale teraz už akosi nemam čas ani:)

    OdpovědětVymazat
  2. Melounová pěna nejlepší ♥ jako meloun a všechny věci s ním :).
    Máš krásné vlasy:-*

    Čekala jsem na článek.. škoda, že nevíš co přidávat :( snad tě něco napadne, abych se měla na co těšit :)
    Já čtu jen povinnou četbu k maturitě :(:D:/ musíme, testy z toho máme:/ není čas, ale jinak jsem četla, ale musí mě to fakt hodně bavit :D:)
    T.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky