Spotřebováno o.5

Přeji Vám krásnou sobotu, po delší kosmetické pauze je tady článek o spotřebovaných výrobcích za poslední dobu. Moc toho nikdy nevypotřebuju, protože jsem lajdák.



Tělové suflé s bambuckým máslem pro suchou pokožku Nivea jsem si oblíbila. Vystačil mi na 2x, mažu se dost málo. Byl hutný třeba jako másla. Krásně mi provoněl pokožku a zjemnil ji. Vstřebával se celkem pomalu, možná bych si někdy koupila plné balení.

Oriflame omlazující pečující kapsle, nanášela jsem je po umytí na konečky vlasu. Jedna kapsle mi vystačila na všechny konečky. Byly dost mastné a tekuté. Vlasy provoněly a po uschnutí šlo vidět, že s nima i něco dělá. Vlasy jsem měla méně poškozené, ale jak mi došli tak jsou zase stejné:/. 

Ziaja kozí mléko krém na ruce, ze začátku jsem tento krém nesnášela kvůli jeho vůni. Nemohla jsem ji vystát, ale celkově byl na nic. Byl hutný a dost pomalu se vstřebával. S mýma suchýma rukama neudělal nic a to je určený pro suchou pokožku, prostě nikdy víc.

Okamžitá péče od Garnieru na poškozené vlasy, dodělala jsem ji už dávno a dost mi chybí. Lépe vonící výrobek jsem ještě necítila. Vlasy mi zjemnila a dost provoněla. Když jsem používala i kondicionér a šampon šlo vidět, že se mi vlasy zlepšily. Krásně se mi po ni rozčesávaly vlasy. Někdy si ještě určitě koupím další balení!

Garnier šampon na poškozené vlasy, brácha od okamžité péče byla to moje oblíbená dvojka. Stejná vůně, ale jiná konzistence. Péče byla hutná zato šampon tekutý. Vlasy mi dobře umyl a vydržely mi nemytý tak tři dny a někdy i víc. Časem si také pořídím další balení.



Komentáře

  1. Konečně taky někomu nevyhovuje ten krém na ruce :D. Mně teda nevadí vůně, ale prostě účinky nula :(.

    OdpovědětVymazat
  2. asi si zaobstarám ten šampón od Garnier aj ja, som zvedavá na tú vôňu :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Buď ráda, že jsi ten krém od ziaja dopotřebovala.. Jsou v tom takové hnusné chemikálie..

    OdpovědětVymazat
  4. Přemýšlím nad tím Garnier šampon.. je fakt tak dobrý? :) Mastí se mi vlasy, tak jsem se chtěla zeptat :( jestli je vidět nějaký rozdíl a jestli by stačil jen šampon a ne kondicioner atd. ? :) Jestli má cenu si ho kupovat nebo jiný třeba Dove nebo podobně :) Děkuji.
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy se mi po něm vážně tak rychle nemastily, takže je dobrý na mastné vlasy. A tu jeho vůni si určitě taky zamiluješ! Já bych řekla, že i ten samotný šampon stačí, taky jsem jen ho používala po vypotřebování péče a kondicionéru, ale na kondicionér bych se z vysoka vyprdla je na nic! Po Dove šamponu jsem měla krásně jemné vlásky, ale zato se mi rychleji mastily! :)

      Vymazat
    2. Tak to děkuji:) já jen, že mám v plánu ho koupit a občas šampon je šampon a zbytek docela zbytečné:/ :). Mám ten zelený Garnier na mastné vlasy, čekala jsem teda víc.. Ale když čtu tohle a na zbytku recenzí, půjdu do něj! :) Já mám nějaké šampony napsané, že chci zkusit, už bych chtěla nějaký u jakýho bych zůstala:) a ne se probudit zase s mastnými vlasy:/ jaký ty máš nejradši? :) A jak si měla velké balení toho šamponu? :) Koukala jsem, že dělají menší i vetší:).
      Asi nevíš z jakého blogu jsem, už ho nemám..ale navštěvovala jsem tě a stále navštěvuju! :) Mám Tebe a Tvůj blog ráda! :-*
      T.

      Vymazat
    3. Možná vím kdo jsi měla jsem tě v oblíbených:):* Teď u mě právě vede tento oranžový Garnier, měla jsem ten menší 250ml. Teď používám Head&shouldres na mastné vlasy a není teda moc dobrý..:/ Mám v plánu si koupit přírodní od Yves Rocher jedna blogerka(kadeřnice) mi doporučila nějaký od nich vyzkoušet:)

      Vymazat
    4. Měla, tak třeba ano :*. Dobráá, dám na Tebe:).. taky jsem nad ním přemýšlela nad H&S, ale nevěděla jsem, že je přímo na mastné :D:D tak kdyžtak dej vědět co a jak, když budeš vědět, nebo článek:)
      T.

      Vymazat
  5. Nad Ziajou přemýšlím už nějakej pátek :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky