New in September


Jak jsem se zmínila, že Garnier šampon na poškozené vlasy jsem neměla naposled a měla jsem v plánu si koupit další balení tak jsem i udělala! Koupila jsem si rovnou velké balení a už se na něj hodně těším a hlav ně na tu vůni, chyběl mi..! Došel mi odlakovač na nehty a tento jsem už na pár blozích zahlédla tak jsem si ho koupila. Balea sprcháč jsem sehnala v akci za 23,- v DMku a nemohla jsem ho tam nechat ta třešňová vůně je přímo pro mě!

Pořídila jsem si něco nového i z oblečení třeba novou mikču Lonsdale a Horsefeathers hodně levně z Votočvohoz.

Komentáře

  1. Tu Baleu ted vidim všude a lituju, že jsem si ji posledně nevzala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mikina je skvelá ! :)
    a sprcháč som mala, ešte teraz si pamätám tú krásnu vôňu :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šampon jsem si taky teda už pořídila, asi před pár týdny.. myju si vlasy ob den, ale vždy už mám kořínky mastné :( konečky uplně krásné , ale no .. :( Už nevím.. ale krásně teda voní, to musím nechat:D + ještě co jsem si koupila balzám od Balei čokoládovokokosovo něco, krása!:D:)
    S odlakovačem a sprcháčem zkušenosti nemám ;), ale nevypadají špatně :)
    Ty bláho :O fakt krásná mikina a tričko!! :) nevíš, kde bych levněji sehnala? :) hlavně teda to tričko, to je nádherný! :) aspoň sis udělala radost :-*
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám vlasy umyté tři dny a pořád nic, záleží to na vlasech:) Doporučuji si kupovat oblečení na Votoči, mikču jsem měla jen za 250,- a tričko 150,-! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Máš super blog od teraz ta sledujem. Dúfam, že si pozrieš môj a ak chceš tiež ma začneš odoberať. Dakujem. :) http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. pačia sa mi velmi krasne veci na oblečenie:)
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty výrobky máš krásně sladěné ;) Jinak šampon je dokonalej, dlouho jsem ho neměla, taky ho příště asi koupím. Mikiny krásné, obě značky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  8. tu baleu mám taky :) a nedávno sem si taky koupila mikču lonsdale :D a horsefeathers taky pěkný :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky