Garnier Invisible antiperspirant


Nové složení, které spolehlivě chrání Vaše ČERNÉ/BÍLÉ/BAREVNÉ oblečení proti skvrnám a stopám. Slibuje 48h nepřetržitou ochranu proti pocení a pokožku, která dýchá.

Tento antiperspirant jsem dostala k narozeninám v srpnu a od té doby ho používám pořád. Musím pochválit jeho příjemnou vůni, ale bohužel po nějaké době už nejde cítit. Slibuje 48 hodin bez pocení, ale nemůžu s tímhle tvrzením souhlasit. Já mám velký problém s pocením potím se pořád a tenhle antiperspirant mi vůbec nepomohl a potila jsem se pořád stejně. Kdysi jsem pořád používala spreje od Baley a už nikdy více. Dokonale mi zničily trička a "sežraly barvu" a nechaly krásné skvrny v podpaží a nejdou bohužel vyprat. Tento sprej jako jediný, který jsem kdy měla nedělá žádné skvrny jak slibuje! Už kvůli toho si ho určitě někdy ještě koupím! Další plus, že je uzavíratelný takže nehrozí, žádné nechtěné stříknutí třeba v kabelce. Teď už se nemusím bát, že se mi zničí další oblečení! :)

Komentáře

  1. Já nemám antiperrspiranty ráda takže asi nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujalo mě, že je uzavíratelný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takže už vím, co si koupit při příští návštěvě drogerky :) díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahooj :-)
    Zvu tě ke mě na GIVEAWAY: http://callmeketrin.blogspot.cz/2013/09/zarijova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Garnier má pekné vône antiperspirantov :)

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně nějaký, který nedělá skvrny :).

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za tip! ;)
    Zrovna sháním nějaký opravdu spolehlivý :)
    :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky