New in

Dnes jsem byla v Ostravě kouknout se na další slevy a něco jsem si i pořídila. Je to takový nezvyk tam zase jet po dvou měsících a od pondělí na novo:/. Byla jsem i ve škole pro potvrzeni na měsičník a už jsem měla dost jen jak jsem tam vešla.. Jeden článek už tady tento měsíc byl Birthday gifts a byly tam věci už z jednoho nákupu. 

 V Karolíně jsem viděla v Envy, že jsou 70% slevy tak jsem se šla podívat dovnitř a tam jsem našla z těch "zbytků" tyto super volné kraťásky ze 599,- na 180,- neváhala jsem. Na narozeniny jsem dostala kartu s 1000 do vybraných obchodů. Nikde se mi nic nelíbilo tak jsem si musela nakonec vybrat v Alpine Pru. Vybrala jsem si toto bíle volné tričko za 399,- a nic jiného, proto toho přítel využil a koupil si další dvě:D. Kostkovaný šátek jsem si přála dlouho a takový jsem nikde neuměla sehnat. Votočvohoz to zachránil a já si ho za 100,- koupila od jedné strašně hodné slečny, která mi k němu ještě poslala Rimmel lak na nehty:). 


Co jste si koupily vy?

Komentáře

  1. :OOOO ty se mááš a ten rimmel lak vypadá hodně dobře <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. PÁNI! Ta barva laku je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem vykoupila asi půlku Primarku :D

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký lak a hlavně to tričko!! :) T.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak se mi strašně moc líbí!:))) A to tričko vypadá taky dobře:))

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné věci! Já se obchodům teď raději vyhýbám, mají tam teď vše strašně depresivní, podzimní :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky