New in July

Po delší době je tady článek s novinkama. V červenci jsem nakupovala málo přišlo mi pár balíčků a na nákupech jsem vůbec nebyla jen nakoukla do drogerky. V srpnu se chystám na větší po narozeninové nákupy tak si snad toho pořídím více. 



Začnu věcí z, které mam největší radost. Z internetu jsem si objednala tuto pláťenou tašku Adidas. Původně jsem měla v plánu si koupit nějakou přes Votocvohoz, ale nakonec zvítězil internet neboť bylo poštovné jen 30 korun.


Začátkem července mi přišla tato IKEA karta s 200,-. Měla jsem z ní obrovskou radost, vůbec jsem ji nečekala, protože jsem v Ikea family teprve nedávno. Pošlu ji nejspíš dál, protože už nic nepotřebuji.


Stihla jsem jednou nakouknout do DMka a nalezla tyto dva božsky vonící sprchové gely. Začínám nesnášet vůni kokosu, ale s nektarinkou je to božská vůně. A tato druhá limitka mi nemohla chybět voní jako ovocné džusy.


A zase jednou se na mě usmálo štěstí a já vyhrála tuto krásnou výhru u Klárky, ještě jednou moc děkuji!



Zašla jsem si po měsíci zase do knihovny a vypůjčila tuto knížku, opět mě baví tak vám ji mohu doporučit.


Výměny z VotočVohoz.cz kalhoty se mi zrovna hodí a jsou krásně modré, taška se mi také hodí do školy. 

Komentáře

  1. veľmi sa mi páči tá taška :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si v červnu koupila úplně stejné sprcháče:D

    OdpovědětVymazat
  3. super taška!! A nákup v DM, ach... :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Samé krásne veci. My sme si práve s priateľom zriadili spoločnú IKEA family kartičku, pretože ideme do spoločného bývania a myslím, že tam nechám veľké peniažky :P

    OdpovědětVymazat
  5. ty sprcháče vypadají už podle obalu, že budou krásně vonět :) ty kalhoty jsou pěkné :) já teď čekám z votocvohoz na tašku nike a na hodinky guess, už se toho nemůžu dočkat :D

    OdpovědětVymazat
  6. woow ja uz som sice dlho v Ikea klube ale nic mi nikdy nedoslo :(

    Inak ak hladas svetly BB krem na mastnu plet dnes tip u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/najlepsi-bb-krem-na-slovensku.html

    OdpovědětVymazat
  7. máš pěkný blog, určitě si tu počtu :) a gratuluju k výhře! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Balea dělá nejlepší a nejvonavější sprcháče :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky