My new room

Chci vám ukázat můj nový pokoj, který jsem dostala k narozeninám. Čeká mě ještě změna skříňí, ale to až postupem času. Můj pokoj je největší místnost v našem domě, vždy jsem si přála velký a prostorný pokoj a nakonec se mi to vyplnilo:). V prvním patře bydlí rodiče a v druhém já se ségrou takže máme soukromí a dost místa.

 Místnost je celá bíla, kdysi jsem měla pokoj žlutý a modrý teď jsem to nechala na klasice a hodí se mi k ní všechno. Mám nový stoleček, poličky, povlečení, polštářky z IKEA a i postel, kterou nedoporučuji je z IDEA. 

Vždy jsem si přála velkou postel a mít ji celou pro sebe a taky se mi to splnilo. Polštář se mi nedokázal nechat v pořádku vyfotit je pruhovaný a můj horší foťák ho moc hezky nezachytil, omlouvám se. Postel mám 160x200 a bohatě mi stačí i když u mě spí přítel máme dost místa. 

Vedle postele mám svoje oblíbené místo, kde se maluji a mám kosmetiku. 

 Naproti postele mám křeslo, stoleček a notebook. Tam trávím nejvíce času ani se nedivím:D.

Vedle křesla mám už starší část staré skříně a televizi na, kterou se moc nedívám bolí mě z ní oči:/. Skříně časem zmizí nebo se předělají:). 

Komentáře

  1. Parádne to vypada najviac sa mi páči tvoja posteľ a to kreslo :3

    OdpovědětVymazat
  2. ten koutek s křeslem je boží,máš to hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejhezčí je to křesílko :-)))) To je kouzelné :) Jinak já třeba ani TV v pokoji nemám :D

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi nelibi ale verim, ze z toho mas radost :) kreslo mám podobné, je staré ale desne pohodlne tak pres nej mam taky hozenou deku nebo neco :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky mám postel rozměrově stejnou a musím říct, že ta 160 v pohodě vystačí i pro dva :)
    jinak máš útulný pokojík :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc pěkně, jen ty starý skříně a ten barevnej koš na odpadky to docela zabíjí :)) já mám taky docela velký pokoj, ale je do čtverce a mám tak blbě rozměrově stůl, že se mi nevejde vedle postele, takže mám všechny stěny zabraný, u jedný postel, u druhý stůl, třetí skříně a čtvrtou z velký většiny zabírá jednak postel (140×200) a jednak dveře na balkon, co mám místo okna... původně jsem plánovala ten nábytek ještě přestavět, ale vzhledem k tomu, že se asi budeme zhruba za rok a půl stěhovat, tak na to kašlu, už jsem si na to zvykla :)) každopádně až se přestěhujem, tak chci větší stůl, menší na dýlku a větší na šířku :))

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to tam moc hezké, velkou postel bych také hrozně chtěla :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tiež by som chcela raz mať takúto veľkú krásnu vlastnú izbičku :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  9. po takom kútiku s kresielkom veľmi túžim!
    úžasná je! naozaj nádherná!
    a to povlečenie na posteli je krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš super pokoj :))
    Nejvíce se mi líbí to křeslo s noteboočkem :))
    ahoj, zvu tě ke mně na giveaway :)) http://adaianemontenegro.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. To kresielko- tak tam by som trávila asi všetok čas v izbe :P

    OdpovědětVymazat
  12. to máš vcelku velký pokoj :) a prosvětlený - to okno na rohu je parádní věc. to by se mi líbilo :)
    jinak IKEA nikdy nezklame, její jednoduchý a elegantní design je protě top!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky