Birthday gifts

A jsem zase o rok starší a dostala jsem par dárečku i po narozeninové, které jsem si koupila já. Ještě jsem dostala dárkový poukaz, který jsem na nákupech bohužel nevyužila, ale plánuji ho využít na dalších nákupech koncem srpna tak pak vyfotím co jsem si opožděně dopřála k narozeninám.
Jako vždy jsem si něco objednala i od avonu tentokrát peeling a krém na nožky a tužku na obočí.

 Docela vtipný dárek miluji vůni vypraného prádla, které voní po tomto modrém lenoru tak mám větší zásobu.

Přála jsem si nový šampon od Head&shouldres a taky ho mám, klasika jako vždy holítka Venus nedám na ně dopustit!

Deodoranty nesmí chybět Rexona a Garnier novinka zatím si vede dobře.


 Od přítele mamka mi dala tuto Dove sadu minulý rok jsem také dostala Dove má ho nějak ráda a Rimmel lak mám ze slevy z DM.

Nutně jsem potřebovala nový batoh tak jsem si za peníze, které jsem dostala koupila tento Loap a bude mi sloužit ve škole. Triko ze slev z NY, musím říct, že jsou všude pořádné slevy, ale mě se bohužel nic nelíbilo snad příště. 

Komentáře

  1. Moc hezky. Ale vsude vidim,jak kazdy chvali ty holitka. Me prijdou absolutne k nicemu. Pouzivam uz jedine pansky.

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne veci :)
    pokiaľ rada čítaš pozývam ťa na giveaway o knižnu novinku ;)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/07/knizna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Dove gel musí božsky vonět :-)

    OdpovědětVymazat
  4. mozes robit na vsetko recenzie :)


    Inak pozyvam na WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Gillette Riviera jsem si koupila minulý týden a jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky