29.8.2013

 po delší době mám zase k dispozici katalog avonu tak vybírám / včerejší nadílka vzorečku od Eucerinu / pomocníci za minulý týden

Přeji Vám krásné ráno, u se nám to krátí a já jen posedávám doma. Od úterý se mi na horním rtu objevil můj první mega opar. A vypadá to vážně strašně, ret vůbec nepoznávám změnil tvar a je úplně nafouklý. To jsem si fakt přála, když končí prázdniny a já musím zítra do Ostravy. Jedu do školy vyřídit si měsičnik a podívat se do Karoliny. Od minulého týdne mi pořád chodí vzorky buď kosmetiky a nebo granulí. Jsem za ně moc ráda, protože můžu testovat a testovat. Co děláte poslední prázdninové dny?

Komentáře

  1. Já mám ještě měsíc před sebou :) Opar máš z nervíků :) Užívej si konce prázdnin dokud to jde :)

    OdpovědětVymazat
  2. hrozně mě štve jak ty prázdniny rychle utekly ://

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky