26.8.2013

Krásné poslední prázdninové pondělí, jak ten čas letí za týden budu zase sedět v tom strašném ústavu a těšit se na další prázdniny. Od pátku jsem byla na chatě, měla být v Nýdku, ale nakonec byla pár km dál. Nevýhoda byla, že všude byly samé kopce i chata byla na kopci. Krásně únavné 2 km do prudkého kopce s věcma, to jsem si vždycky přála. Byl tam krásný výhled vždy jsme si šli jen tak sednou na louku a kochat se tou krásnou krajinou. Měla jsem se tam dobře, ale i tak jsem se těšila domů. Teď mě budou týden bolet nožky. Byli jste také toto léto na chatě?:)

 


Komentáře

  1. Nádherné miestečko ♥ A samozrejme dokonalé fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Buď v klidu, já už sedím ve škole teď a je to taková nuda! :(

    OdpovědětVymazat
  3. krasne fotky, muselo tam byt uzasne ticho!


    Inak uz len posledne 4 dni WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky