Spotřebováno o.3

Po delší době jsem zase pár věci vypotřebovala a něco o nich krátce napíšu. Je pro mne těžké něco vypotřebovat a ještě dělat takové články každý měsíc. Jsem shnilá používat pravidelně masky nebo tělové mléka apod. :/.


Šampon Garnier Fructis pro normální a rychle se mastící vlasy. Je to můj nejoblíbenější šampon. Používala jsem ho čtyři měsíce. Vlasy jsem si kdysi myla každý den, protože byly pořád mastné. Po tomto šamponu až po třech a někdy čtyřech dnech. Je to zázračný šampon, který vám doporučuji!

Avon sérum na suché konečky vlasů. Další zázrak, který jsem nadevše milovala. Krásné voněl a vůbec nemastil vlasy. Používala jsem ho na umyté konečky vlasů a vlasy hezky hydratoval a provoněl. Konečky vypadaly lépe, ale ten co mám teď (modrý) je ještě lepší!

Rexona antiperspirant sprej Sexy. Vydržel dlouho a to jsem se sprejovala skoro pořád. Sliboval 24 hodin hydratace a bez pocení. Ale mě vůbec nepomáhal tak jsem ho používala jen ať voním. Voněl příjemně květinově. Už bych si ho nekoupila.

Nivea tělové suflé s obsahem bambuckého másla. Bylo hutnější a roztíralo se bez problému, připomínalo mi máslo, ale toto bylo jak našlehané. Krásně vonělo a hydratace byla celkem dobrá. Vstřebávalo se pomaleji. Vystačilo mi na jedno použití a možná bych si i někdy koupila velké balení. 

Nivea BB Cream, měla jsem světly odstín. Připadalo mi jako by to byl ten tmavší byl na mne hodně tmavý a vypadala jsem s nim hrozně. Dělala na obličeji fleky a vysušoval. Divně smrděl jako by byl starý. Nikdy bych si plné balení nekoupila.

Playboy sprchový gel Play It Lovely. Příjemně voněl i dlouho po koupeli. Nevysušoval a hezky zjemnil pokožku těla. Vystačil mi na jedno použití a kdybych neměla takovou sbírku sprcháču tak bych si ho koupila.  



Komentáře

  1. ja túto rexonu používam a je to najlepší antiperspirant ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Olejíček od Avonu jsem měla také a byla opravdu spokojená, takže z toho co píšeš bych měla rychle objednat ten modrý :).

    OdpovědětVymazat
  3. díky za tip na šampon, vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky