Goodbye Damage

Nedávno jsem měla možnost odzkoušet tuto novou vlasovou řadu od Garnieru na velmi poškozené vlasy. Tato řada je stvořená přímo pro mě, protože já mám vlasy celkem dost zničené a zatím mi nic vlasy nezpravilo jen nůžky, ale po posledním stříháním jsem své vlasy měla ještě horší než před:/. 
Děkuji Garnieru za poskytnutí této řady k recenzi:).
Řada vypadá velmi hezky a vesele. Už v drogerií mě upoutala a já ji prostě musela mít. Ještě jednou děkuji Garnieru splnila mi jedno větší přání:). 

Začnu posilujícím šamponem, když jsem si k němu poprvé čichla hned mě zaujala ta krásná sladká vůně. Takovou pronikavou a příjemnou jsem ještě necítila, provoní celou koupelnu. Vlasy se mi myly dobře, stačí šamponu jen trochu, protože dobře pění. Má tekutou konzistenci a průhledné až bílé zbarvení. Vlasy jsou po umytí hodně provoněné, tak dlouho mi vlasy nikdy po umytí nevydržely vonět, poprvé jsem vážně koukala a pořád si k nim musela čichat. Vlasy jsou hebčí a jde vidět už po prvním umytí, že i méně zničené, ale bohužel druhý den zase stejné jako před umytím. Šampon používám už delší dobu, ale nevím zda mi nějak pomohl. Mám radost jen z té boží vůně. 

Okamžitá péče má hutnější konzistenci než šampon a oranžovou barvu. Nanáším ji po umytí na celou délku vlasů. Nechávám působit pár minut, i když stačí jen jedna. Voní ještě lépe než šampon více sladší :D. Tu vůni fakt můžu! Vlasy se mi díky této péči lépe rozčesávají a to fakt krásně než bez. Jsou opět hebké jako po šampon. Přijde mi, že tato péče je ještě lepší než šampon a možná s vlasy něco opravdu dělá.

Posilující balzám mi vůbec nevyhovuje. Má tekutou, bílou konzistenci. Voní více chemicky a vůbec mi to nevoní jako předešlí. Když použiji tento balzám vlasy se mi bohužel rychleji mastí, trpím rychle mastícími vlasy a tento balzám není pro ně to pravé. S tímto balzámem se mi vlasy už hůře rozčesávají. Poslala jsem ho dále kamarádce a té vyhovuje. Takže je to jasný subjektivní názor.

Šampon a okamžitou péči bych si pořídila znova ale balzám už ne. Výrobky sežene za levné peníze v každé drogerii, doporučuji vám vyzkoušet na vlastní kůži!

Komentáře

  1. vypadají krásně a už si několikátá slečna,která je spokojená, takže až vypotřebuju svůj milovaný syoss, určitě vyzkouším nebo kdybych endej bože měla možnost od garnieru taky vyzkoušet,ale to se nestane. Jinak ti děkuju za tip na to müsli se vzorkem zdarma, dnes mi přišel a jsem nadšená

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tato řada moc nezaujala ale jinak mám s Garnierem dobrou zkušenost :).

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se po tomto šamponu dělají lupy :/ ale voní krásně:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky