Colorama

Měla jsem možnost testovat novou řadu Colorama od Maybelline. Neváhala jsem a vrhla se na testování. Testovat jsem mohla tři laky, tři lesky na rty, tvářenku a tři stíny. Všechnu kosmetiku seženete nově v drogeriích okolo 50-80 korun. 
Děkuji MAYBELLINE za poskytnutí kosmetiky. 


Nejvíce jsem se těšila na tyto tři laky. Dostala jsem na testování fialový 67, zlatý 108 a žlutý 749. Mají krásné výrazné barvičky. Laky mají dlouhý a tenký štěteček, s kterým se mi velmi dobře pracuje. Lak je dost tekutý, ale nevadí mi to. Zasychá velmi rychle po pěti minutách i možná méně můžu dělat cokoliv. Do nehtů se mi nedělají žádné čáry jak je u některých laků zvykem ani žádné jiné otlačeniny. Nehty zůstanou krásně nalakované bez žádného odloupání až 4 dny. Mají dost dobrou výdrž a staly se mými oblíbenými, teď se lakuju jen s něma:)). 

475, 273 a 377

Nemám ráda lesky na rty, ale byla jsem za ně ráda. Alespoň jsem mohla vyzkoušet nové. Já vlastním hnědý až krémový 475, červený až růžový 377 a růžový 273. Na první pohled se mi zalíbil ten hnědý. Když jsem si poprvé přičichla k leskům, hned jsem si zamilovala jejich sladkou vůni. Někdy mi přijde, že je jako tuna přeslazených gumových medvídků :D. Lesky jsou hutnější a roztírají se dobře. Měla jsem zkušenost s leskem který byl hutný a špatně se roztíral, ale tyhle jsou lepší. Lesky obsahují třpytky, které jsou na rtech hodně vidět. Lesk vydrží na rtech poměrně dlouho, kolem hodiny, ale bez jídla a pití by vydržel ještě déle. Já jsem si zamilovala odstín 377 na rtech je skoro bezbarvý a dodá rtům jen lesk. Naopak se mi nelibí červený odstín, který mi vůbec nesluší a musím si ho dávat jen v jedné vrstvě, jinak je na mě hodně tmavý. Hnědý není taky špatný,ale na rtech vypadá jako růžový :D.
nanesla jsem jednu vrstvu všech lesků


Tvářenku vlastním v odstínu 301. Je to tmavší oranžová až trochu do růžova. Byla jsem za ní moc ráda, protože už ten obal mě lákal a já tvářenky ráda. Zatím jsem vlastnila jen růžové. Tato tvářenka vůbec nepráší a stačí ji nanést jen dvě vrstvy a už je dost výrazná. Nedělá žádné fleky nebo mapy. Vydrží na líčkách celý den, ale když si na obličej pořád sahám tak slábne. Mám hrozný zvyk si pořád sahat na obličej :D. Není nic co bych této tvářence vytkla je dobrá a za pár korun.


                                                809, 305 a 605

Oční stíny vůbec nepoužívám, ale díky testování jsem začala. Nejvíce se mi líbí zlaté 605 pak modré 809 a neoblíbené růžové 305. Mají praktické menší balení. U stínu najdete i štěteček, s kterým jde nanášení bez problému. Stíny práší jen minimálně. Kdysi jsem se setkala i s horšíma. Pigmentace je slabší proto musím dávat stínu více. Vydrží na oku cely den, ale ne v takovém stavu jako hned po nanesení. Věřím, že se najdou i lepší stíny, ale i tyto nejsou špatné, ale hold moc se s něma nemaluji tak bohužel nevím.
stíny jsem nanesla na ruku bez báze

Máte něco od COLORAMY, jste spokojení jako já? 

Komentáře

  1. och tie farby tých lakov sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  2. farby sú naj naj ;) a ten zlatá lak.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna kozmetika, všetky tie farbičky ♥

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  4. krásná recenze a super produkty, tyhle laky mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  5. musim se po Colorama řadě od Maybelline podívat,je všude na blozích.:-)
    A tahle recenze je skvělá:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky