8.6.2013


Nedávno mi konečně přišla nějak po více než měsíci druhá objdnávka od avonu. K Vánocům jsem už dostala stejný sprcháč a tělový sprej, ale já jsem si je tak zamilovala, že jsem si je objednala ještě jednou, protože to byla limitka:/. Došlo mi pleťová voda a tuhle jsem už měla a byla dobrá a v letáku byla jen za 39,- tak jsem si ji také objednala. Už jsem psala, že budu mít nový pokoj tak se začínám dívat po nových věcech. Postel budu objednávat už brzo a je potřeba i nějaké nové povlečení. Vybrala jsem si dvě v ikey a ještě ochranu na matraci. Do ikey se chystám ještě na nábytek a prostěradlo. Dnes jdu na Slavnosti pivovaru Ostravar a úplně naschvál mám už tři dny oteklé oko://. Mějte krásný víkend:)).

Komentáře

  1. Tento sprcháč a sprej jsem ještě neměla, budu muset zkusit :).. Na tělové spreje jsem ujetá :D..

    OdpovědětVymazat
  2. tie veci od avonu vždy tak krásne vonaju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám celý byt zařízený pouze z Ikei :-) Všude jinde se mi do zařízení nelíbí nebo není kvalitní :-)
    Jinak to povlečení vlevo jsem si taky chtěla pořídit, ale pořád jsem líná si pro něj do Ikei dojet :-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky