New in

Za poslední dobu jsem si koupila více věci než obvykle. Ráda bych vám je ukázala. Splnila jsem si skoro celý wishlist a za to jsem moc ráda, jen si musím sehnat nějaké nové trička a černé kalhoty. 
První várka avonu, v avon katalogu byl ve slevě kuličkový deodorant neváhala jsem a hned jsem si jeden musela objednat stál jen 39,-. Dále mě zaujala rtěnka 59,- a olejíček ve slevě. Většinou je v katalogu za 100,- a více, teď byla akce jen za 59,-. A očekáváná novinka melounová pěna za 79,-. Chtěla jsem vyfotit i druhou várku, ale na tu čekám už tři týdny a pořád nic:(.

V NY jsem objevila mikinu ze 400,- na 79,- tak jsem ji hned brala, bude se mi určitě hodit:). Potřebovala jsem nutně nové kalhoty. Zaujaly mě tyto v H&M stály 499,- brala bych je ještě v černé, ale bohužel je neměli:/.


Navštívila jsem i DMko a Rossmann. V DM jsem si koupila vychvalovaný kokosový kondicionér 32,- a v Rossmannu make-up 85,- a šampon 49,90,-.

 Nedávno mi přišla nová JOY a uvnitř byl vzoreček sprcháče od PLAYBOY. Spotřebovala jsem ho na jedno umytí a koupila bych si i velké balení:)).

Co jste si koupily nebo objednaly vy?:)))


GIVEAWAY

Komentáře

  1. Pekne si nakúpila, na tú melónovú penu mám zálusk aj ja! :) A nejaká mikča by sa hodila aj mne, asi sa skočím pozrieť do NY :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam tú melonovu penu by som si hneď kúpila :) Ale aj ten kokosový kondicioner ma láka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta melounová pěna musí vonět božsky :).

    OdpovědětVymazat
  4. máme rovnaký rúž :) len ja mám červený :) inak super nákupy! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý nákupy! Taky kupuji z Avonu často :) A Balea výrobky jsem si teď taky koupila :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky