Loreal FALSE LASH WINGS

Řasenka mi přišla teprve nedávno k zrecenzování. Hned co mi přišla jsem se vrhla na testování. Jsem zvyklá na obyčejné řasenky např. Avon nebo nejlevnější od Rimmelu. Je to moje první zkušenost s dražší řasenkou.  Jako první mě zaujal obal řasenky dost se mi líbí, je takový neobvyklý. Má zajímavý kartáček z obou stran je jiný. Tento typ kartáčku mi velmi sedl. Hezky mi moje bídné řasy prodlouží a dodá větší objem. Řasenka se v průběhu dne nedrolí ani neobtiskuje. Bohužel mi řasy trochu slepí, ale dá se to zpravit. Řasy hezky nalíčené vydrží po celý den. Jediné co mi na řasence vadí je že se mi špatně odličuje, je to nejspíš kvůli vrstvě řasenky na řasách takže je to moji vinou. Doporučuji ji všem, kteří mají řídké a špatně natočitelné řasy. Dávám ji 4 body z 5, stáhla jsem ji jeden bod za mírné slepování řas, ale jinak jsem s ní vážně spokojená na fotce níže můžete vidět výsledek. Její obvyklá cena 399,- za 7 ml, ale na internetu jsem ji našla daleko levněji:).


nenalíčené a nalíčené oko touto řasenkou mám nalíčené jen horní řasy

Komentáře

  1. Zatím jsem ji neviděla a má celkem zajímavý tvar kartáčku, který jsem ještě neviděla, ale mně víc vyhovují obyčejné kartáčky, které mají hodně dlouhých štětinek :))

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to na úžasnou řasenku a má luxusní obal :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky