Garnier Moisture Match

Měla jsem možnost vyzkoušet všechny krémy a napsat své zkušenosti. Tato řada se dostala do obchodů teprve nedávno takže je to celkem čerstvá novinka. Moisture Match obsahuje 4 krémy na různé druhy pleti. Zelený krém je určený pro smíšenou až mastnou pleť, modrý pro normální až suchou pleť, oranžový pro unavenou pleť bez jasu a nakonec růžový pro suchou až velmi suchou pleť. Krémy sežene v každé drogerii okolo 150,-, viděla jsem i slevy tak jsou i mnohem levnější.
Zelený pro smíšenou až mastnou pleť jsem testovala já. Krém má tekutější a nemastnou konzistenci s nádechem zelené barvy. Stačí ho trochu na celý obličej. Používala jsem ho hlavně na nos, bradu a líčka, tam mám pleť hodně mastnou. Krém obsahuje výtažek ze zeleného čaje, který pomáhá zmatňovat. Krém opravdu pleť zmatní a hodně rychle, protože se rychle vstřebává do pokožky. Hezky voní po bylinkách nebo nějakých rostlinách nejspíš po tom zeleném čaji. Vůni cítím ještě dost dlouho po namazání. S tímhle krémem jsem spokojená a používám ho denně.

Modrý pro normální až suchou pleť testoval přítel. Krém je hutnější než předešlý zelený, má modrou barvu. Na obalu píšou, že je nemastný a vstřebává se velmi rychle. U tohoto krému to není pravda, krém se vstřebává pomalu a obličej po použití je dost mastný. Krém obsahuje výtažek z lotosu, který v něm nejde vůbec cítit. Cítím ho spíše u růžového krému. Mám lotosovou masku tak vím jak voní a modrý krém po lotosu vážně ne. Přítel byl na půl spokojený, protože krém hezky hydratoval a neměl už tak suchou pleť, ale vadila mu ta mastná konzistence a pomalé vstřebávání.

Růžový pro suchou až velmi suchou pleť jsem testovala zase já. Mazala jsem si s nim čelo, jelikož ho mám dost suché kvůli make-upu, který mi ho dokonale vyšťavi. Krém je hutnější konzistence, která je narůžovělá. V tomto krému cítím lotos a je to vážně příjemná vůně. Mám ji raději než u zeleného krému. Opět na obalu píšou, že se vstřebává rychle a je nemastný. A není to pravda je mastný až dost, ale je to pro moje vysušené čelo to nejlepší, druhý den je už lepší a po 2-3 dnech už je zase normální, když teda make-up nepoužívám. Vstřebává se pomalu, ale mě to nevadí, alespoň čichám tu krásnou vůni a vím, že budu mít čelo zase v pořádku. Tenhle krém vážně umí pomoct hodně suché pleti a stojí za to.

Poslední krém je oranžový pro unavenou pleť bez jasu, který jsem darovala do giveaway.  Výherkyně po čase napíše své zkušenosti a já je sem doplním:). 

Krémy jsem vyzkoušela na ruku a vyfotila před rozdáním. Můžete vidět jejich barvu a konzistenci.
Děkuji Garnieru za poskytnutí krému:).

Máte někdo zkušenosti s nějakým krémem? 

Dnes máte poslední možnost se zčastnit giveaway zrovna o oranžový krém a další věci:)).

Komentáře

  1. Ještě jsem je neviděla a ani nezkoušela :) Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si koupila zelený ale ještě jsem ho nezkoušela, jsem zvědavá))

    OdpovědětVymazat
  3. V pátek pojedu do města, tak se tam vrhnu do regálů pro jeden zelený ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká recenze. :) Dost mě láká ten zelený. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky