Dove tělové mléko

Dnes vám chci ukázat mé nejoblíbenější tělové mléko. Dostala jsem ho už v létě k narozeninám, ale přišla jsem mu na chuť teprve nedávno. Nevím proč mi ležel v košíku a vůbec jsem si ho nevšímala. Koupíte ho v každé drogerii okolo 100,-.

Mléko má příjemnou nevtíravou vůni, miluji ji. Má tekutější konzistenci bílé barvy. Není mastný, takže na pokožce nenajdu žádný mastný povlak, který nemám vůbec ráda. Hezky hydratuje pokožku, rychle se vstřebává a zklidňuje spálení od slunce. Pomohl mi nedávno, když jsem přišla z praxe úplně spálená. Pokožka je po použití hezký jemná a voňavá.
Dávám mu 5 bodů z 5 možných.


Používáte Dove tělová mléka?

Komentáře

  1. Tyhle Dove mléka jsou super, vyhovuje mi vůně a nejsou mastné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jáá jsem nikdy mléko od Dave neměla, a asi ani nechci)

    OdpovědětVymazat
  3. Telové mlieka od Dove nepoužívam,ale možno ho niekedy vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já na něho slyšela tolik chvály! Ale tělových mlék máme doma milion, tak až mi dojdou, tak si ho koupím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám momentálně doma dvě tělové mléka, jedno ze Ziaji kakaové a kakaové od Garnier, obě nádherně voní! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dove nepoužívam. Skôr Garnier :) Ale čo som počula, tak sú s ním spokojný :)
    Krásny blog :) Pripájam sa k odberu
    Andy :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja som ho mala a vyminula som ho celé .. Romy

    pozyvam na GIVEaway http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jedno jsme kdysi doma měli, nevím jestli bylo příliš tekuté nebo příliš hutné, jen si pamatuji, že jsme ho všichni nesnášeli, protože šlo strašně špatně roztírat :D. Ale to už je několik let zpátky :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky