4. Giveaway


2. května tento blog oslavil první rok od založení a k této příležitosti chci obdarovat Vás mé milované čtenáře další giveaway. V pořadí je to už čtvrtá. Tentokrát mají možnost vyhrát dva zúčastnění:). Giveaway je sponzorovaná!:).

1. Balíček obsahuje 2x 60gramové čokoládové Das Müsli, Garnier svěží energizující gel pro unavenou plet' bez jasu a nakonec 2 vzorečky od Biodermy. 

2. Balíček obsahuje 2x 60gramové čokoládové Das Müsli, Yves Rocher tělové mléko a také 2 vzorečky od Biodermy.

Co pro výhru musíte udělat:
Dát LIKE na facebooku Das Müsli a napsat pod jakým jménem stránku sledujete.
Sledovat můj blog před Google Friend Connect.
Napsat který balíček by jste rádi vyhráli.
A nakonec nezapomenout napsat svůj kontaktní email.

Doufám, že se Vám giveaway líbí, ukončím ji 25.5.2013
Přeji všem hodně štěstí!

Komentáře

  1. to je krásná GA!:)
    je mi jedno, který balíček by to byl

    OdpovědětVymazat
  2. Majda Tonková :))
    magda.tonkova@seznam.cz
    Taky by mi to bylo jedno :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná výhra, koukala jsem na stránky Das Müsli na tenhle vzoreček 60g, někde jsem četla, že je zadarmo, ale když přidám poštovné+dobírka, tak jsem na 60 Kč :(
    Jinak by se mi víc líbil balíček č.2 :)
    Na FB sleduji jako Zuzka Neuvirthová.

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. like ako Veronika Baginova
    sledujem ťa ako Veronika LittleAlien
    ak sa pošťastí,páčil by sa mi 2.balíček :)
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. jeej cokoladove musli mam rada :)
    vybrala bych balicek c. 1

    bfulierova@gmail.com

    sleduju jako Barbora Ful... (vid mail)

    OdpovědětVymazat
  6. dala jsem like jako Tereza Retka Zahradníčková
    na gfc tě sleduji jako Ter Ka
    balíček č. 1
    terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Fb: Olga Dvořáková
    sleduji pod jménem Ola
    bálíček č.1 :)
    odvorakova.skola@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. FB Eva Richterová
    ervulenka@seznam.cz
    gfc: ervulenka
    balicek 2

    OdpovědětVymazat
  10. Luczynka Šánová
    2 :)

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Michaela Valčíková
    balíček č. 1
    valcikovam@seznam.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  12. úžasné výhry, klaniam sa :)
    Like na FB : Kristína Nemilá
    GFC: Kristína Armstrong
    vybrala by som si balíček č.1(milujem čokoládové musli!)
    e-mail: kristinanemila@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. první balíček:))
    sleduji jako Caty,na FB jsem jako Linda Kolářová,lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sledujem ako Dominica, na FB Dominica Jaquelin, bolo by mi jedno ktorý balíček, no keď už si mám vybrať tak prvý :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. FB: Daniela Chelsea Zubajová
    a balíček 2 :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. FB: Michaela Nováková (misking@seznam.cz)
    vybrala bych si balíček číslo. 2
    email: misking@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. FB: Monika Víšková (viskova.monika@email.cz)
    balíček č. 2 :-)
    email: viskova.monika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Fb:YOko Nguyen
    Líbí se mi balíček č.2 :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. fb: kristýna p.
    balíček č.1 :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. fb : Makéta Poláková
    balíček 1.
    makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Aneta Bui
    první balíček :)
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. balíček č. 1
    christina.deneuve@gmail.com
    gfc a fb: christina deneuve

    OdpovědětVymazat
  23. Balíček číslo 1, cez Fb sledujem pod menom STray Alley :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  24. na FB sledujem ako Peťuška Reichlová
    potešil by ma balíček č. 2... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  25. sledujem ako kinda difficult, fb:juliaDominova
    balíček číslo 2 :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Like jsem dala jako Romča Halmichová, sleduji jako Rory. Oba balíčky jsou super, bylo by mi jedno, který bych vyhrála :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Přes Fb stránku sleduji jako Ilonka Silonka Strejcová a přes gfc jako ilonkastrejcova.
    Vybrala jsem si balíček č.1 :)

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. radšej číslo jeden ;)
    icka.gazdova@gmail.com
    fb-EwuSh G.

    OdpovědětVymazat
  29. fb Oli Koli
    jesterecka(@)email.cz
    1. Balíček

    OdpovědětVymazat
  30. FB: Denisa Hartmannová
    GFC: Deni Hartmannová
    email: denisa.hartmannova@email.cz
    1.balíček

    OdpovědětVymazat
  31. FB: Simona Vlčková
    email: vlckova.simona@gmail.com
    balíček číslo 2
    PS: Krásna giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  32. FB: Jana Vrána Mášová
    Líbí se mi oba balíčky, i když možná o něco víc ten s Garnier krémem.
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  34. FB: Michaela Loffler
    balíček 2.

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. fb: Zdeňka Vokolková
    zejzen@gmail.com

    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  36. fb: Jana Svobodová
    gfc: jananulka.9@gmail.com

    balíček č.2 :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. To jsou hezké dárečky. :)
    Stránku na facebooku sleduji jako Dominika Hájková, Tebe před GFC sleduji už dlouho. Ráda bych vyhrála první balíček. :)
    dominka.hajkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Kristýna Mládková
    Balíček č. 1
    mladkova.kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduju jako Eliška Dvořáková
    ell-e@seznam.cz a balíček je mi jedno :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky