18.5.2013

Nevím čím dříve začít, jestli tím jak se mi nechce psát další zbytečný článek, který vás stejně vůbec nezajímá nebo tím velkým zklamáním. Chtěla jsem vás potěšit giveaway a místo toho jsem vůbec ráda že někdo najde a zapojí se. Příště budu hodně přemýšlet jestli budu něco pořádat. Chci blog nějak oživit, přidávat více článku a věnovat se mu, ale k čemu by mi to bylo když to nikoho nezajímá vím, že tento blog je o ničem... Přemýšlím, že to tady zabalím:/. Moc ráda čtu od ostatních články, ale nerada píšu ty své.. Buď budu více aktivní a nebo to tady budu muset zruším..:/. 

Přejdu k jinému téma, jak se máte vy?. Baví vás blogovat?. Co budete dělat o víkendu?. Já si poslední dny vybírám nový nábytek a věci do pokoje. Brzo se budu stěhovat do jiné místnosti a se ségrou budeme mít celé jedno patro domu pro sebe:)). Už se moc těším, bude to změna k lepšímu:)). Udělala jsem si menší wishlist co si chci do pokoje koupit tak vám ho můžu ukázat:). A dále taky dvě fotky na jedné uvidíte co budu dělat dnes a na druhé krásné natrhané konvalinky, užijte si víkend!:))).
Připomínám giveaway kdo by měl zájem ať se zapojí budu moc ráda!!:)).


Komentáře

  1. Ten kyblíček jsem viděla v IKEE a je hezkej. Já ovšem nevím, kam bych si ho dala!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevzdávej to :) Máš tolik fanoušků :) Taky mi příjde, že moje stránka je o ničem :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten květináč mám podobný doma, akorát to není květináč ale používám ho na svíčku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na tom se svojí giveaway úplně stejně, lidi už si dnes ničeho neváží. Pořád máš o 200 pravidelných čtenářů více než já, nevzdávej to. Při nejhorším si budeš psát svůj deník jen pro sebe. Vždycky je fajn se podívat zpátky na to co jsi dělala nebos i koupila ;)

    OdpovědětVymazat
  5. už se hrozně těším až si budu dělat nový pokoj! miluju renovace :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se mi to trochu prohodilo, vždy jsem hrozně ráda vymýšlela články a čtení ostatních bylo až na druhém místě, teď už raději čtu a na tvoření článku musím mít tu správnou náladu a občas se přistihnu, jak se do toho vyloženě nutím jen abych něco přispěla. Poslední dny nebyly moje nejlepší a myslím, že na článcích to jde vidět, že jsou takové zkrácené, s ničím už se moc nerozepisuju..ale zase na druhou stranu nejsou náročné na přečtení :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale no ták :) To je len dočasný blok, uvidíš, zmení sa to :) Píšeš skvelé články :) To zrkladlo vyzerá super, aj mne by sa nejaké podobné hodilo :) Marshmallowky sú mňááámííí :)

    OdpovědětVymazat
  8. já mívám taky někdy chvíle kdy nepíšu dva týdny, říkám si že s tím skončím a pak najednou píšu pořád)) ježiš, marshmallow!'))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to potom nezabudni svoj nový pokojíček odfotiť ;) A hlavu hore, keď ťa niečo baví tak sa toho určite nevzdávaj, držím palce :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky