Random o.8


Zúčastněte se BLACK GIVEAWAY o řasenku, naušničky a vzorečky :)






Komentáře

  1. carrie mrkám aj ja teraz sa to pekne vyvíja :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky :) Jinak ta 6. fotka, ta rtěnka je od Oriflame? :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, na ty Carrie Diares bych taky měla konečně začít koukat :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn fotky, miluju DELI!.) No a na TCD. Koukám a miluju tO!

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky! Mám ten samý diář. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tester Bioderma pozerám! :) Zaujal ma preto lebo ja som si dnes vyzdvihla svoje len inej kategórie :) aaa takisto ten seriál The Carrie Diaries tuším, hmm...začína ma to lákať :D
    Pozývam ťa na svoj blog kde práve prebieha giveaway www.just-angelity.blogspot.sk :) Budem rada ak sa zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi pekné fotky:)) - kyslé hadíky♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky