Spring wishlist

Trička nutně potřebuji nějaké nové.
Kalhoty také nutně potřebuji klasické modré a černé, líbí se mi v Reservedu a C&A.
Koupelová pěna s vůni melounu od avonu, bude to novinka a bude určitě můj.
Rtěnka color trend avon. Na fotce je jiný odstín, už mám objednaný Violet Friday.
Šampon Garnier na normální a mastné vlasy. Už mám od Vánoc jinou variantu a je nejlepší až mi dojde kupuju tento:).
Essence maku-up už jsem ho měla několikrát a vyhovoval mi nejvíc. Dobře kryl, zmatňoval a hlavně vydržel:).

Co si chcete pořídit vy? :)



Komentáře

  1. já si chci pořídit hlavně botasky!! :)
    a ten make-up mám, není zlý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botasky už mám koupené od minulého roku a už se těším až je poprvé provětrám:))

      Vymazat
  2. Súhlasím s komentárom hore, tiež potrebujem botasky :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten make-up jsem měla a po druhém balení mi už nevyhovoval, nevím proč :/

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si potřebovala pořídit plavky protože ve středu jedu na Bali, naštěstí jsem sehnala takže asi nic nepotřebuju.-.) Jenom mě láká sloupávací masky ale nikde jsem zatím nenašla tu pravou.. ) Nemáš nějaký tip?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel s žádnou slupovací nemám zkušenosti, ale láká mě od RYORU:)

      Vymazat
  5. Ten šampon mám v plánu také vyzkoušet, ale nevím co od něj očekávat, tak se nechám překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  6. nejaké tričks by sa aj mne hodili ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten šampón mužu jenom doporučit!! Je skvělý!! A na kalhoty jsem se byla podívat v Tally Wejl ( netuším jak se to píše) a odnesla jsem si dvoje za poměrně dobrou cenu;)

    OdpovědětVymazat
  8. Rtěnky z Avonu stojí za prd. Tohle je nějaká novinka? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tam jsem byla :D .. někde za Liptovským Mikulášem ..:)

    OdpovědětVymazat
  10. ten Essence make-up nie je teraz aj v akcii? Inak super veci!

    Pozyvam ta na TOP giveaway o balicek Macadamia hair produktov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Perfektní web. Líbí se nám! ;-)

    "Móda je nákaza něčím novým."

    Miluješ styl a novinky? Proto Tě zveme do našeho e-shopu, kde zažiješ vzrušující jízdu po módních trendech.
    Máme NEJNIŽŠÍ CENY na trhu. :-)

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    Děkujeme za návštěvu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky