Spotřebováno o.2


Happy Hippy sprchový gel s vůní růžového grapefruitu. Měla jsem ho dlouho a pomalu ubýval. Špatně se vytlačoval z lahvičky. Dobře pěnil a na pokožce moc dlouho vonět nevydržel. Nijak nevysušoval a i hydratoval. Stál mě kolem 130,- 100ml. Jsou levnější, větší a lepší sprchové gely. Už bych si ho nekoupila. 3 body z 5 možných

Foot Works osvěžující sprej na nohy s vůni limetky. Nohy provoní a osvěží. Vůně nevydrží vonět dlouho a někdy mě až štve. Někdy bych si ho možná ještě koupila, ale jinou vůni. 4 body z 5 možných

Krém na ruce s vůni ovocného koktejlu. Cítim z něj hlavně mandarinky. Je tekutější a zbarvený do růžova. Do pokožky se vsahuje pomalu. Moc nehydratuje. Ruce jsou provoněné, ale né nijak hladké. Obyčejný krém za 29,-. Už si ho nekoupím. 2 body z 5 možných

Schauma bezoplachová péče na suché a vysušené vlasy. Voní sladce po brusinkách. Vůně vydrží na vlasech dlouho. Používala jsem ho na mokré vlasy, lépe se mi pak rozčesávaly. Vlasy mi nijak nezlepšil, ale hodně provoněl. Stál mě jen kolem 50,- tak jsem neváhala, ale už bych si ho asi nekoupila. 3,5 bodů z 5 možných

Co jste v únoru spotřebovaly vy?

Komentáře

  1. http://eeverywomen.blogspot.sk/ kukk moj blog :)
    PREBIEHA GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  2. Schaumu mám taky, měla jsem už 3 "druhy" a právě tento červený byl pro mě nejlepší! :) Ostatní stály za prd :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Lush jsem chtěla vyzkoušet, ale raději si ho kupovat nebudu, když za to nestojí:) jinak ten krém oriflame má krásné balení:)

    OdpovědětVymazat
  4. Shaumu mám na intru a taky dochází!:(

    OdpovědětVymazat
  5. ja som neminula dokopy nic:) tusim len odlakovac ale ten sa ani nepocita :)

    Inak na mojom blogu sa práve koná TOP giveaway o kozmetiku Macadamia hair. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vypotřebovala odličovač od Balei a mycí gel na obličej od Avonu a gel na černé tečky od Avonu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky