Random 0.7









Komentáře

  1. supr avon sbírka! a to musli je boží, já mám kilo a půl<3 uuh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to všechno co jsem spotřebovala, protože většinou všechno vyhodím, ale i tak krásná sbírka:))

      Vymazat
  2. já mám müsli z mixit a ostatní co jsem měla možnost se tomu nevyrovnaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky, ten odstín rtěnky vypadá dost dobře.. :D
    Hrozně mě rozesmál popis na musli- návykové ;p

    OdpovědětVymazat
  4. Ta 03, je nějaká nude barvička, že?
    Možná si ji taky pořídím, jsem velmi spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám ty máš hodně ráda Avon :D haha, dostala jsem chut' na Müsli!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi pro ní hned v pondělí půjdu! ;P

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud myslíš ten sprcháč Beautiful Berries, tak ten stál snad 40 Kč ;)
    Já se do něj zamilovala, škoda, že je to limitovaná edice :C

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasná fotka s těma tlapkama! :)

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Avon to je moje :) Mám toho doma hromadu, od rtěnek po sprcháče :) Máš moc pěknou stránku, určitě si Tě přidám do oblíbených a budu Tě nadále navštěvovat! :)

    OdpovědětVymazat
  10. jé, avon závislák :D super fotky, musli je nejlepšíííí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam a neznášam zimu :D aj ked fotky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný fotky a ty detailní ještě hezčí ;-))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky