Das Müsli


Nedávno jsem si objednala vzoreček čokoládového müsli na www.dasmusli.cz. Za vzoreček jsem neplatila vůbec nic, objednat si ho může na stránkách každý kdo má zájem. Vážil 60g a vystačil mi na jednu cvačinku. Na stránce si také můžete objednat 500g i 1500g balení za výhodné ceny!.


Složení: celozrnné ovesné vločky (58 %), cukr, kakaová hmota, ovesná celozr.mouka (4 %), karamelový sirup, pšeničná mouka, sušené plnotučné mléko, kakaové máslo, nasekaná jádra lískových oříšků, nízkotučný kakaový prášek, sušená syrovátka, kukuřičný škrob, extrakt z ječného sladu, invertní cukr, jedlá sůl, emulgátor sojový lecitin 
Upozornění pro alergiky: Může obsahovat zbytky ovocné kůry a stopy arašídů


Müsli bylo v sáčku, který sem vám na ukázku vyfotila. Sáček je znovu uzaviratelný, takže vám mysli nemuže nijak zeschnout, ztratit vůni nebo chuť. Dala jsem si ho ke svačince bez mléka nebo jogurtu, abych si ho vychutnala v originále. Musím napsat, že mi vůžně chutnalo. Nebylo moc sladké ani bez chuti jak to u některých nepovedených bývá. Vychutnala jsem si ho až do poslední vločky. Trochu mě i mrzelo, že jsem ho neměla víc, protože mi vážne chutnalo a bylo nejlepší co jsem zatím měla. Za mě palec nahoru!. A vy neváhejte a  müsli vyzkoušejte stojí za to:)). 


Komentáře

  1. Ahoj. Prosím Tě když si objednám vzorek, tak se klasicky platí poštovné?

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem lepší ještě nejedla!

    OdpovědětVymazat
  3. Nezapoměla jsem na to neboj, jenom to bude mít trošku zpoždění, ale v ze začátku dubna to pošlu!!! :))))
    Ještě ti napíšu, mám toho teď moc.. :( :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře :) neplatí se vůbec nic, jen když asi nejsi z Prahy coo? :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jestli chceš, pošlem ti ho :-) Napiš adresu na snidam@dasmusli.cz a do 2 dnů ho máš v poště :-)

      Vymazat
  5. Co jsi zvolila při objedávce ? platba dobírkou a nic si neplatila ? prosím poraď ,děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Výborné, také jsem jej koštovala, zmizelo strašně rychle a chybí mi :-D :-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/04/das-musli-echt-nemecke-navykove-musli.html

    OdpovědětVymazat
  7. určitě to vyzkouším, děkuju za tip

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky