Spotřebováno o.1

Na mnoha blozích se tyto články objevují často a já je moc ráda čtu. Rozhodla jsem se ho dělat taky, ale ne každý měsíc. Jen když vypotřebuju více výrobku. V lednu jsem jich vypotřebovala 4 a napíšu Vám k nim pár slov. 

LEDEN


NIP+FAB mangové tělové máslo objevila jsem ho v ladyboxu. Krásně voní a vydrží vonět dlouho na pokožce. Dobře hydratuje a nezanechává na pokožce mastný film. Určitě bych si koupila i jinou variantu. 5 bodů 5 možných

Dermacol sicilská pistácie revitalizační sprchový gel. Voní božsky po pistaciích. Vůně na pokožce nevydrží moc dlouho po umytí. Vůbec nehydratuje a dost vysušuje. Dobře pění, proto ho stačí jen trochu. K vánocům jsem dostala jinou vůni tak doufám, že mě překvapí a bude lepší než tenhle. 2 body z 5 možných

Adidas antiperspirant slibuje 24 hodin bez pocení. 24 hodin vážně nespňuje, ale podpaží Vám vydrží vonět hodně dlouho. Vysušuje, a dělá na tričku bilé fleky:/ Už bych si ho nekoupila, mám těd oblíbenou růžovou Rexonu a nedám už ji z ruky. 1 bod z 5 možných

B.U. Rock Mantic sprchový gel voní přesně jako voňavka stejné vůně. Vydrží na pokožce vonět dlouho až se divím. Zanechává pokožku jemnou a hydratovanou. Je můj nejoblíbenější a škoda že mi už došel. 5 bodů z 5 možných

Zúčastněte se této super giveaway:)


Komentáře

  1. to máslo je super! :) mám moc ráda másla

    OdpovědětVymazat
  2. To máslo bych ráda vyzkoušela, ten sprchový gel je supr ten voní úžasně!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjooo, ten pistáciový sprchový gel si neumím představit jak voní :) díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. Máslo si snad někdy pořídím v plném balení, sice jsem ho neměla, ale každý ho hrozně moc chválí :).

    OdpovědětVymazat
  5. ta vůně pistácií je naprosto úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  6. NIB+FAB bych brala hned. Měla jsem s vůni Latté a bylo tak úžasné a jemňoučké :)).

    OdpovědětVymazat
  7. NIP FAB mango je celkom fajn, ale strašne som chcela to druhé latte tuším. A z rady Aroma ritual milujem Belgickú čokoládu. Tieto sprcháče sú proste na zjedenie.

    OdpovědětVymazat
  8. ja som mala krem cokolada pomaranc od dermacolu a bola som nadmieru spokojna:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky