Malý new in

Dnes Vám chci ukázat co jsem si koupila nebo co mi přišlo v únoru. Není toho moc snažím se moc neutrácet a našetřit si na nové kalhoty, které nutně potřebuju.
Tepláky z New Yorkeru se mi budou hodit na běhaní, jsou pohodlné a hezky měkoučké. Vyhrála jsem v Giveaway Sleek lesk na rty krásně voní, ale vůbec mi bohužel nesluší. Objednávka z avonu mini toaletka voní úžasně, určitě si někdy koupím plné balení. Sprej na vlasy zatím testuji, vůbec mi nevoní tak snad bude dobrý. 
Došlo nám mýdlo na umývání rukou tak jsem se po nějakém šla podívat do DM a zaujalo mě toto. Voní vážně krásně po oceánu:D. V ten den jsem si koupila ještě další dva pudry do zásoby, ale zapoměla jsem je vyfotit. Mohli ste ho vidět v mé nejpoužívanější kosmetice.
Začala jsem brát antikoncepci konkrétně Minervu má mi pomoct i proti akné. Tak snad bude dobrá a nedostaví se žádné vedlejší účinky:). Jakou berete vy:?).
14. února mi přišla nová JOY a uvnitř jsem našla dva vzorečky BB creamu od Nivey. V ten den mi přišel další vzoreček od Biodermy, moc mě to potěšilo:).

Čím jste si udělali radost v únoru vy?

Komentáře

  1. Minerva je prý ta největší sračka na játra ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím antikoncepci neberu, takže to nijak posoudit nemůžu ;)
    Kolik stály ty tepláky? Potřebuju nějaké nové ;P

    OdpovědětVymazat
  3. Já beru Chloe, plet se mi zlepšila, ani nevim už, co to akné je. :D

    OdpovědětVymazat
  4. niveu bbčko by som chcela vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  5. BB od Nivey bych ráda vyzkoušela :) tak snad nám pak dáš vědět jaké jsou :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde mi prostě už hloupost brát antikoncepci :( Jinak já si v únoru udělala radost opět haldou kosmetiky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Beru Chloe, pleť se celkem zlepšila, ale je to jak kdy.
    Z Avonu jsem mívala na střední skoro všechnu kosmetiku, teď už jen když něco dostanu.
    Bublinka

    OdpovědětVymazat
  8. Beru Minervu a je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, já brala Minervu a asi po třech měsících jsem po ní začala hrozně zvracet, tak teď už beru něco jiného :) Ale na každého to funguje samozřejmě jinak! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak na Minervu bacha! Je to šílený sajrajt a pokud ji budeš brát déle než rok, začne ti ruinovat játra. Brala jsem ji 9 měsíců, totálně mi rozhodila metabolismus, akné se mi po vysazení ještě zhoršilo a navíc jsem hrozně přibrala, takže za mě Minervu už nikdy víc.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky