Avon sprchový gel s brusinkou a skořicí

Krásný sobotní večer, dnes Vám chci ukázat a napsat pár slov o mém nejoblíbenějším sprchovém gelu. Dostala jsem ho v Vánocům v sadě, kde bylo ještě tělové mléko a tělový sprej. Sprcháč seženete u avonu za nějakých 80-150,- je větší něž obvyklé sprcháče obsahuje 400ml. 
Voní božsky po brusinkách skořici tam vůbec necítím, je to dost sladká vůně. Přiznávám, že ho pořád musím čichat:D. Milovníci sladkých vůní by se do něj určitě také zamilovali. Má růžovo červenou barvu se třpytkama.  Je dost tekutý, dobře pění tak stačí jen kapka. Nevysušuje a hezky zjemní pokožku těla. Cítím ho ještě hodně dlouho po koupeli nebo sprše. Žádný jiný sprcháč mi tak dlouho na pokožce nevoní.
Doporučuji ho Všem co milují sladké vůně. Až ho vypotřebuji určitě si koupím další balení, protože stojí zato. 5 bodů z 5 možných

Jaký je Váš nej sprchový gel?

Komentáře

  1. Neviem si predstaviť vôňu :) Ja mám rada sprchové gély z Oriflame alebo Dove.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně toto je moje ! :) VŽDYCKY MUSÍM NĚCO VOŇAVÉHO Z AVONU MÍT :))

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá úžasně a vonět musí taky parádně!

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá hezky a ta vůně mmusí být úžasna!:)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svoji první giveaway!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem tuhle sadu koupila mamince k Vánocům a voní božsky :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám pokaždé jiný sprcháč:D, ale tenhle vypadá fakt skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  7. Avon voní nádherně, měla jsem ráda ostružinový. Ale teď mám nejlepší z Yves Rocher - cítím ho z kůže i druhý den.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky