Avon balzámy na rty

Krásnou sobotu Vám přeji, dnes bych chtěla napsat pár slov o mých dvou oblíbených balzámech na rty.

První balzám je ochranný s bambuckým máslem a mandlovým olejem. Dostala jsem ho k Vánocům a od té doby ho používám pořád. Má přijemnou vůni takovou nasládlou, miluji ji. Je bílý a rty nijak nezbarví. Vydrží na rtech strašně dlouho až se někdy divím. Hezky rty zjemní a hydratuje. Vždy mi pomáhá, když mám rty dost suché. Tento balzám je pro mě nejlepší ze všech co vlastním. Určitě bych Vám ho doporučila, nevím jestli je ještě k objednání, ale stál jen 29,-.
5 bodů z 5 možných

 Druhy balzám je pečující s vitamínem E a jojobovým olejem. Mám ho doma už delší dobu, ale pořád je tam tak půlka:). Taky krásně voní, ale už né tak dobře jako první balzám. Je taky bílý a rty nezbarví. Na rtech nevydrží dlouho. Rty jsou po použití jemnější a hydratované. Tento balzám už určitě nesežene, byla to limitovaná edice a stál mě taky jen 29,-. 
3 body z 5 možných

Oba dva jsou dobré a za těch 29,- fakt stojí sehnat;).

Máte nějaký balzám od avonu a vyhovuje Vám? :)

Komentáře

  1. já mám s výtažky z včelího vosku a je boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Avonu v týchto veciach nejako nedôverujem :/

    OdpovědětVymazat
  3. vypadaji zajimave :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  4. miluju všelijaký balzámy na rty! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ten samý jako ty, ten červený a mě teda moc nevyhovuje. Teď jsem si obědnala další a je takový s růžema, voní po růžích a je takovej mastnější, rychleji ubývá a mě přijde super! A třetí od avonu mám v tubičce a tuším že obsahuje včelí vosk nebo něco takového..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma růžema jsem si chtěla objednat taky, ale objednám až vypotřebuju tyto dva:))

      Vymazat
  6. Já měla několik z Colortrendu a už nikdy víc, nedají se spotřebovat a vůně mi v půlce začne lízt strašně na nervy :D. Kromě čokoládového, ten jsem milovala :).

    OdpovědětVymazat
  7. ten druhý som si chcela objednať :) Ale nestalo sa

    OdpovědětVymazat
  8. Mám jeden,ale už dýl. Vánoční,voní krásně po cukroví. :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to zni dobre, ja balzamy od avonu nezkousela

    OdpovědětVymazat
  10. Balzámy od Avonu miluju, a taky od Oriflame.. Mimochodem vyhrála jsi u mě giveaway.. ale potřebovala bych se s tebou domluvit na pár věcech.. O víkendu čekej, že ti napíšu email ;))

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají moc hezky, ale od Avonu žádný bohužel nemám... :)

    OdpovědětVymazat
  12. něco podobného jsem měla ale mám stejně nejradši tu velkou tubu od Reginy, obyčejný jelení lůj :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nevím proč, ale od avonu jsem měla balzámů několik a ani jeden mi nevyhovoval :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky