Mini wishlist

Dnes Vám chci ukázat co si chci co nedřív koupit, vytvořila jsem si proto menší seznam přáni.

Pleťová voda Nivea chci ji co nejdřív vyzkoušet a taky vyzkouším:). Co nejdřív si ji koupim a zjistím jestli je taky tak dobrá jako čistíci gel.
Tangle teezer zná ho skoro každá blogerka a taky určitě vlastní. Chci ho taky tento rok vyzkoušet, asi jsem poslední kdo ho nemá:D.
Tužka na oči Miss sporty chci si ji koupit zároven s pleťovou vodou. Má tužka už mi dochází a kamarádka mi ji doporučila tak to risknu.
BB cream Garnier četla jsem na něho kladné recenze a něco takového bych potřebovala. Doufám, že mi bude vyhovovat a oblíbím si ho.

Máte zkušenosti s nějakým produktem?

Komentáře

  1. Voda je výborná :) Používám celou řadu. Tuto vodu použijí vždy po vyčištění pleti gelem, poté aplikuji vodu, která vytáhne spoustu nečistot- dle toho co si dělala :D a i krém naprosto doporučuji, neucpává pórychle a je super lehký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak Tangle Teezer také nemám :D Ani mi to nevadí, ale vyzkoušet bych ho chtěla :)

      Vymazat
  2. Já jsem teď dostala dodatečně Tangle Teezer, je pravda, že vlasy velmi dobře rozčeše, ale hrozně píchá a bojím se, že budu mít lupy a poškozenou pokožku hlavy :D.
    Zrovna tento BB mě láká ze všech drogerkových nejvíc, asi si počkám na nějakou akci :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, máš pravdu, že píchá :(..Také mám obavy o pokožku hlavy, ale češe pěkně. :))

      Vymazat
  3. super wishlist :) tú pleťovú vodu by som tiež rada vyskúšala ale neviem, nejak tomu neverím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu pleťovou vodu mám, a ta se mi nezdá nějak zázračná jak slibují. Z této řady mám peeling, který má být proti černým tečkám, a ten je bezvadný :)
    Tangle teezer chci čím dál víc jak ho vidím u každé blogerky na blogu! :D
    A BB také mám, je fajn, ale také to není žádný zázrak jak jsem se všude dočetla :)

    OdpovědětVymazat
  5. I u mě na blogu je na tenhle BB recenze- miluji ho! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Do TT se rozhodně vyplatí investovat. :)

    OdpovědětVymazat
  7. neboj sa tangle teezer nemám ani ja ;D
    ale BB by som vyskúšala rada
    a tá pleťovka..radšej siahni po essence ;D

    OdpovědětVymazat
  8. http://michalkacz.blogspot.cz/

    NEJLEPŠÍ BLOG O MODELCE :) STANTE SE
    I VY PRAVIDELNÝMI ČTENÁŘI.
    MOC DĚKUJI ;) !!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. BB od Garnier stojí za houby. Sice rychle zasychá, ale mizerně kryje, matuje asi tak na půl hodiny a divím se, že si vůbec troufá si říkat BB =D Jako podkladový krém fajn, ale určitě ne jako náhražka make-upu. Za sebe ti jej rozhodně nedoporučuji, za dvě stovky seženeš kvalitní make-up nebo krém, dát tuhle částku za něco, co je průměrně v obou směrech, je podle mě hloupost. =)

    Ale TT si taky plánuji pořídit. Pleťovka je super, sama jsem ji jednu dobu používala, ale tužku od MS bych taky asi nebrala, zkus raději Essence nebo Gabrielu Salvete.=)

    http://blondlyn-avenue.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky