Avon pleťové masky


Dlouho tady nebyla žádná recenze tak to chci hodně rychle napravit. Napíšu pár slov o mých třech maskách od avonu. Seženete je v každém katalogu okolo 70-150,-. Každou kampaň stojí jinak a jsou na ně časté slevy.
1. Pleťová maska pro hloubkové čištění pleti s květem thajského lotosu
Má fialovou barvu po chvilce se změní na bílou. Má příjemnou květinovou vůni. Je dost hustá tak se ji musí použít více. Nechává se na pleti působit 5 minut, já ji nechávám působit trochu déle. Pleť je po ní krásně hebká. Stáhne Vám krásně póry a už se vůbec nelesknu. Dost vysušuje, proto bych ji nedoporučovala suché pleti. Přijde mi, že když ji používám nemám tak často akné a když právě mám tak zmící rychleji než obvykle. Tahle je pro mě číslo jedna dost jsem si ji oblíbila a koupím si klidně i další balení. Dávám ji 5 bodů z 5 možných.
2. Bahenní pleťová maska s výtažky z Mrtvého moře
Má našedivělou barvu, ale nemění ji jako maska předešlá. Zajimavá vůně přímo jako nějaké chemické bahno. Nechává se působit 5-10 minut. Odstraňuje přebytečný kožní maz a také stahuje póry, ale už né tak moc jako maska č.1. Tahle je taky dobrá, ale je pro mě jako číslo 2. 4 body z 5 možných

3. Hydratační pleťová maska s olivovým olejem
Má nažloutlou barvu, voní po olivách přesně jako v názvu. Nechává se působit 20 minut, ale vůbec nezasichá. Vůbec nehydratuje jak slibuje, pleť je po ní taková divně ulepená. Je to propadák, nevidím vůbec žádné výsledky. 0 bodů z 5 možných

Máte s nějakou zkušenosti?

Zúčastněte se téhle super giveaway o BB cream, lesk na rty, ubrousky a lak :)
A taky téhle giveaway o oční linky, tester voňavky, oční stíny, sprcháč a kapesničky :)

Komentáře

  1. ja mam bahennu masku a mne velmi vyhovuje.. mam po nej taku vlacnu plet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dievcata chcela som vas vsetky pozvat na GIVEAWAY o dekorativnku kozmetku znaciek Gosh, MUA atd: TU

      Ďakujem velmi pekne.:)

      Vymazat
  2. Zrovna všechny tyhle mám doma a pak ještě jednu světle růžovou. Mně nejvíc vyhovuje ta bahenní :) Ale všechny jsou skvělý

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tu bahenní, je celkem fajn, ale věřím, že se dají sehnat mnohem lepší masky než je tato :).

    OdpovědětVymazat
  4. tú prvú by som vyskúšala ;) posledná je teda riadne sklamanie ;)

    P.S.: je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky